نشست مشترک نماینده مردم رامسر با استادان و مدیران بخش های مختلف واحد رامسر

دکتر شمس اله شریعت نژاد امروز در جمع استادان ،مدیران گروه و مدیر بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر حضور یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدا علی خلخالی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر ضمن خیر مقدم به شریعت نژاد و هیات همراه گفت: دکتر شریعت نژاد نماینده شهرستانهای رامسر تنکابن وعباس آباد یکی از شخصیت های دانشگاهی هستند. بارها شاهد این بودیم که در دوران نمایندگی او در مواردی که دانشگاه ها با بحران های جدی مواجه شدند مستقیم توانستند مسائل را مرتفع کنند. بخصوص در زمینه گسترش رشته و تحصیلات تکمیلی توانستند بسیار موفق عمل کنند.

خلخالی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در حال حاضر در شرایطی است که قطعاً به کمک ایشان نیازمند است . امروز فرصت بسیار خوبی بود که در جمع مدیران گروه و استادان و مدیر بخشهای مختلف دانشگاه در خدمت ایشان باشیم.

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از ظرفیت و پتانسیل کافی برای ارائه خدمات مشاوری در سطح شهرستان وکشور برخوردار می باشد . در واقع امروز می خواستیم ایشان را با اساتید و ظرفیتهای فعلی دانشگاه بیشتر آشنا نمائیم تا در فرصتی مناسب تر از راهنمائی ها و حمایت های برای توسعه دانشگاه استفاده کنیم.

دکتر شریعت نژاد در جمع اساتید و مدیران گروه و جمعی از کارکنان واحد رامسر گفت :هنر هر مدیر متعهدی این است که بتواند آن سازمان را در مسیر درست قرار دهد. آموزش و پرورش و دانشگاه ها مهد علم و دانش هستند و قطعا دانشگاهها می توانند الگو و مدل خوبی باشند در نوع رفتار با اعضای هیات علمی و کارکنان و حتی دانشجویان ، که دیگران بتوانند از آنها یاد بگیرند.

نماینده مردم شهرستان های رامسر و تنکابن وعباس آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : دانشگاه آزاد اسلامی باید به واسطه اساتید و اعضای هیات علمی آن واحد شناخته شوند نه به واسطه ساختمان های آن. رئیس یک دانشگاه باید برای علم آموزی انگیزه ایجاد کند. من از دکتر خلخالی بخاطر قبول این مسئولیت دشوارو سنگین تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت : افق آینده برای یک دانشگاه آزاد به هنرمندی بخشهای مختلف آن دانشگاه ، مدیریت و کارآمد کردن آموزش ها بستگی دارد و رقابت در این میدان بسیار سخت و دشوار است . بنابراین هرجایی که منسجم تر و هیات علمی قویتری داشته باشند و آوازه بیرونی بهتری داشته باشد شانس بیشتری برای پیشرفت دارد.

در پایان هم پس از بازدید از بخش های مختلف دانشگاه با حضور بر سر مزار دو شهید گمنام دانشگاه و با نثار گل و فاتحه خوانی به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

200

کد خبر: 692647

وب گردی

وب گردی