نشریه ادبی الکترونیکی «الف‌یا»  راه اندازی شد

بنیاد شعر و ادبیات داستانی، انتشار نشریه ادبی و الکترونیکی خود را که پیش‌تر از سوی مدیرعامل بنیاد وعده شده بود، با عنوان «الف‌یا» امروز کلید زد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، نشریه «الف‌یا» در 3 محور شعر، ادبیات و مستندنگاری، از امروز به نشانی www.alefyaa.ir قابل دسترس خواهد بود.

نسخه آزمایشی «الف‌یا» که با سردبیری ابراهیم اکبری دیزگاه، شاعر و نویسنده فعالیت می‌کند، از امروز یکشنبه 17 آبان در دسترس است و مراسم رونمایی این نشریه با حضور چهره‌های ادبی در هفته کتاب برگزار خواهد شد.

به گفته اکبری‌دیزگاه، هرکس که به نوعی به ادبیات علاقه‌مند است، آثار ادبی را می خواند و یا اثر ادبی تولید می کند، می تواند جزو مخاطبان نشریه «الف‌یا» قرار بگیرد یا موضوع این مجله باشد.

اکبری دیزگاه ادامه داد: بنای ما این است که در نشریه «الف‌یا» به تفسیر، توضیح، تبیین، توجیه و معرفی ادبیات و حوزه‌های آن از جمله شعر، داستان و مستندنگاری بپردازیم.

طیف گسترده‌ای از نویسندگان، شاعران و منتقدان کشور در تولید محتوای «الف‌یا» با بنیاد شعر و ادبیات داستانی همکاری می کنند.

در آغاز فعالیت این نشریه ادبی که به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود، حداقل یک مطلب در هر روز از شنبه تا چهارشنبه منتشر خواهد شد و مخاطبان آن در هفته‌ها و ماه‌های بعد، روزهای پنجشنبه و جمعه نیز شاهد انتشار مطلب در این نشریه برخط خواهند بود.

نشریه «الف‌یا» یک دوره سه‌ماهه را برای پیش‌تولید و آماده‌سازی پشت سر گذاشته است.
بنیاد شعر و ادبیات داستانی، کماکان از طریق پایگاه اینترنتی خود به نشانی www.adabiatirani.it به اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود می‌پردازد و «الف‌یا»، نشریه محتوایی این بنیاد به شمار می‌رود.

502500

کد خبر: 692699

وب گردی

وب گردی