احمد مازنی: دانشگاه آزاد اسلامی حاصل تدبیر آیت الله هاشمی است/ میرزاده دانشگاه آزاد را در مسیر رشد قرار داده است

نماینده مردم تهران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است که با پیشنهاد و تدبیر یکی از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شده است. این مولود مبارک انقلاب اسلامی از زمان تولدش تا امروز یک مجموعه پویا و فعال در عرصه علم، پژوهش و دانش آموزی بوده است. همچنین به جرات می توان گفت دانشگاه آزاد منشا آثار و برکات فراوانی است که شاید در زمان تاسیس ان تصور نمیشد دانشگاه آزاد به این موفقیت ها دست پیدا کند.

احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، درباره فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس تاکنون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است که با پیشنهاد و تدبیر یکی از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شده است. این مولود مبارک انقلاب از زمان تولدش تا امروز یک مجموعه پویا و فعال در عرصه علم، پژوهش و دانش آموزی بوده است. همچنین به جرات می توان گفت دانشگاه آزاد منشا آثار و برکات فراوانی است که شاید در زمان تاسیس ان تصور نمیشد دانشگاه آزاد به این موفقیت ها دست پیدا کند.

او در ادامه به حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در دولت گذشته نیز خیلی از افراد سعی کردند دانشگاه آزاد هم مانند خیلی از جاهای دیگر از مسیر طبیعی خودش خارج شود؛ ام با انتخاب و حضور دکتر میرزاده در راس مجموعه و با استفاده از جذب نیروهای کارآمد در کل مجموعه مسیر امیدوارکننده و رو به رشد برای این مجموعه علمی به وجود آمد. بنابراین افت و خیزی که چند سال پیش در این دانشگاه به وجود آمد رد و به دور از مسایل سیاسی، جناحی و با نگاه علمی و تخصصی برنامه های در حال اجرایی شدن است.

او در ادامه درباره عملکرد دولت تدبیر و امید و احتمال انتخاب مجدد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: به عقیده من هر اتفاقی که در کشور ما می افتد از هر جریانی و سمت و سویی که در حوزه های سیاست اتفاق می افتد، مردم بیشتر به صندوق رای امیدوار می شوند. بدین معنا که با در نظر نگرفتن انتخابات، خروجی که اتفاقات در نظر مردم خواهد ماند. مردم وقتی پای صندوق های رای خودشان انتخاب می کنند، هر اتفاقی هم بیوفتد ریشه دار و پویا خواهد بود. شور همراه با شعور در انتخابات تجلی خواهد داشت.

او افزود: رای اعتمادی که روز 3شنبه در در مجلس به وزیران دولت داده شد یکی از اتفاقاتی است که این موضوع را تایید می کند. همچنین این اتفاقا فارغ از فرد منتخب برروی حضور مردم تاثیر خواهد داشت.

200

کد خبر: 692762

وب گردی

وب گردی