دو دانشگاه آزادی در تیم نایب قهرمان جام بین قاره ای

دانشجویان واحد رودسر و املش به همراه تیم ملی فوتبال ساحلی به مقام نایب قهرمانی رقابت های جام بین قاره ای دست یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، در دیدار نهایی ششمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی جام بین قاره ای که به میزبانی کشور امارات برگزار شد، تیم ملی کشورمان به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 6 بر 2 مقابل حریف قدرتمند خود به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

تیم کشورمان که با هدایت محمد حسین میرشمسی در این دوره از رقابت ها حضور یافته بود، در 5 دوره قبلی این تورنمنت توانسته بود به یک قهرمانی، یک عنوان سومی و یک مقام چهارمی دست پیدا کند، این تیم در سال 2013 با شکست 4 بر 3 روسیه قهرمان شد، در سال 2014 در دیدار رده بندی 3 بر صفر به پرتقال باخت و در رده چهارم ایستاد و در سال 2015 نیز در دیدار رده بندی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل مصر موفق شد این حریف را در ضربات پنالتی 3 بر 2 مغلوب کند و به مقام سومی برسد.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران که با حضور آقایان محمد احمدزاده و حسن عبدالهی مبرهن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در ششمین دوره این مسابقات حاضر شده بودند ابتدا مقابل آمریکا6 بر 2 و مصر 4 بر 1 برنده شدند و در آخرین بازی مرحله گروه نیز روسیه را در ضربات پنالتی 3 بر 1 از پیش رو برداشتند. تیم کشورمان در نیمه نهایی موفق شد 8 بر 6 تاهیتی را شکست بدهد و راهی فینال شد و در نهایت نیز با شکست6 بر 2مقابل برزیل عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده بندی این مسابقات تیم روسیه 4بر3 از سد تاهیتی گذشت و در رده سوم قرار گرفت.

200

کد خبر: 692897

وب گردی

وب گردی