رییس واحد اصفهان: ارزش و اعتبار علمی دانشگاه، به استادان و اعضای هیات‌علمی آن است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: برای برون‌رفت از بحران‌ها و مشکلات، راهی جز استفاده از خرد جمعی و تدوین برنامه‌های استراتژیک کوتاه مدت و بلند مدت نداریم.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد امیری در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی با اعضای هیأت‌علمی واحد اصفهان(خوراسگان) ضمن بیان این مطلب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تاسیس تاکنون به حل مشکلات و عبور از بحران‌آفرینی‌های بدخواهان عادت کرده است، در حال حاضر نیز باید با شناسایی فرصت‌ها و تهدید‌ها و نقاط ضعف و قوت و با استفاده از تجربیات مدیران و اعضای هیأت‌علمی به تدوین برنامه استراتژیک بیست ساله متناسب با شرایط هر واحد دانشگاهی و با توجه به واقعیات پرداخته ‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با تشریح وضعیت حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اجرای سیاست‌های مدیریتی دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی در سه سال گذشته بخصوص توسعه تحصیلات تکمیلی، ضمن پاسخ‌گویی به نیاز جامعه جوان کشور، موجب برون‌رفت دانشگاه از بحران‌های اقتصادی گردید.

دکتر امیری ارزش و اعتبار علمی دانشگاه را به استادان و اعضای هیأت‌علمی آن دانست و خاطر نشان کرد: حفظ حرمت و جایگاه اعضای هیأت‌علمی، موجب حرمت‌گذاری به دانشگاه شده و اگر بخواهیم دانشگاهی سرآمد داشته باشیم، باید استادان دانشگاه را مورد تکریم و احترام قرار دهیم.

دبیر هیأت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت با 2850 دانشگاه و موسسه آموزشی عالی در سطح کشور است و در این میان دانشگاها‌یی مورد اقبال داوطلبان قرار خواهند گرفت که در کنار امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی روزآمد و دارا بودن کادر اجرایی و مدیریتی قوی، دارای استادان فعال و پرانگیزه بوده و با حرکت بر برنامه استراتژیک خود به اهداف تعیین شده دست یابند.

دکتر امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) را دانشگاهی با افتخارات خوب در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی نمود و افزود: کسب افتخارات دانشگاه مرهون تلاش‌های شما اعضای هیأت‌علمی است و برای حفظ و تداوم دست‌آوردها و موفقیت‌ها و دست‌یابی به آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر به همکاری و همفکری و نقطه نظرات شما نیاز‌مندیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان افزایش کیفیت آموزشی در سطح دانشگاه را از اولویت‌های اصلی خود اعلام کرد و گفت: با بهره‌گیری از نظرات استادان و کارشناسان خبره مدیریت منابع انسانی و بازنگری و اصلاح فرآیندها، به دنبال ایجاد تحول در سیستم اداری و چابک‌سازی و حذف بروکراسی اداری در سطح دانشگاه هستیم.

شایان ذکر است در ابتدای سلسه نشست‌های هم‌اندیشی با اعضای هیأت‌علمی، دکتر مهران هودجی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) ضمن ارائه اطلاعات آماری دانشکده‌های مربوطه به تشریح بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های آموزشی و امور کارگزینی هیأت‌علمی پرداخت و در خصوص ارتقای مرتبه اعضای‌هیأت علمی و آیین‌نامه‌های جدید آموزشی توضیحاتی را ارائه کرد.

همچنین در این نشست‌ها، اعضا‌ی هیأت‌علمی در فضایی صمیمی و دوستانه به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود پرداخته و دکتر امیری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به آنها پاسخ داد.

200

کد خبر: 692913

وب گردی

وب گردی