سید محمود طباطبایی: با حضور دکتر میرزاده، واحد پزشکی هم مانند سایر بخش های دانشگاه با توسعه کیفی همراه شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی واحد تهران گفت: با نگرشی مثبتی که پس از حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورد، واحد پزشکی تهران هم مانند سایر بخش های دانشگاه با توسعه کیفی همراه شد. 

سید محمود طباطبایی رییس دانشگاه علوم پزشکی واحد تهران با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات گفت: با نگرشی مثبتی که پس از حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد رقم خورد، واحد علوم پزشکی هم مانند سایر بخش های دانشگاه با توسعه کیفی همراه شد.

او افزود: با حمایت های دکتر میرزاده و فراهم کردن امکانات روند روبه رشدی برای واحد پزشکی تهران به وجود آمده است.

او در ادامه با بیان اینکه واحد پزشکی تهران در تحصیلات تکمیلی ورود کرده است افزود: این تازه شروع کار است و ان شاالله همین مسیر را ادامه خواهیم داد. برهمین اساس در حوزه خرید تجهیزات و استخدام اعضای هیات علمی جدید اقدامات کارشناسانه خوبی انجام شده که باعث بهبود شرایط خواهد شد.

طباطبایی در ادامه در باره اینکه آیا تفاوت هایی بین حوزه پزشکی دانشگاه آزاد و سراسری وجود دارد گفت: در گذشته این صحبت ها گفته می شد که به عقیده من آن زمان هم این فکر اشتباه بوده است. پزشک و پزشکی یک هنر یک عشق است. هر هنرمندی که به وادی عشق برسد و به آن علاقه داشته باشد می تواند به اهدافش برسد و برای فرقی نمی کند که در کجا باشد. اگر به ورودی های کنکور سال 92 دقت کنیم، متوجه می شویم شاگرد اول پزشکی داوطلبی از اهالی مازندران بود. آموزش عشق و علاقه می خواهد.

او در ادامه درباره عملکرد 3 ساله دکتر میرزاده گفت: در مرحله اول، کنترل کمیت های مورد اعتراض بوده است. استخدام هیات علمی جدید و نگرش علمی که به دانشگاه دارد، ارتباط بسیار خوبی با اعضای هیات علمی واستادان به وجود آورده است.

وی افزود: اگر نگرش های سیاسی، کج اندیشی، کج فکری ها و دید غیر علمی به دانشگاه نشود عملکرد مدیریت در دوره جدید بسیار خوب بوده است. به عقیده من هم نگاه دکتر میرزاده کاملا علمی است و نباید نسبت به یادگار امام(ره) و کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند بی احترامی شود.

200

کد خبر: 692933

وب گردی

وب گردی