باران دوشنبه هم می‌بارد/ برف هم در راه است

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به شدت بارش امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق لرستان و شمال چهارمحال بختیاری است، از پیش‌بینی برف در برخی نقاط کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با عبور امواج تراز میانی از غرب و مرکز کشور و نفوذ جریانات شمالی در نوار شمالی، امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب ، مرکز، سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌های جنوبی شمال غرب و از اواخر امشب و دوشنبه 17 آبان، علاوه بر این نواحی، در شمال شرق رگبار باران و در پاره‌ای مناطق رعد و برق، وزش باد و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این سامانه روز سه‌شنبه 18 آبان، در شمال شرق فعال خواهد بود. شدت بارش امروز در گیلان، غرب مازندران، شرق لرستان و شمال چهارمحال و بختیاری است.

به گفته مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی خلیج فارس نیز از اواخر دوشنبه و روز سه‌شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه 17 آبان، نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده، گاهی وزش باد، بتدریج کاهش ابر با حداکثر و حداقل دمای 16 و 6 درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه 18 آبان، صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 18 و 7 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

700700

کد خبر: 692943

وب گردی

وب گردی