ارسال و دریافت پیام های الو با Pushbullet از طریق رایانه ممکن شد

از هم اکنون می‌توانید با استفاده از Pushbullet، در رایانه‌های شخصی خود پیام‌های پلتفرم پیام‌رسان Allo را ارسال و دریافت کنید.

به گزارش ایسکانیوز، چند روز قبل، پیام‌رسان گوگل Allo به نسخه‌ی ۲.۰ بروزرسانی شد و با این آپدیت پشتیبانی از حالت اسپلیت‌اسکرین و پاسخ‌گویی سریع به آن اضافه شده است. امروز تیم Pushbullet نیز اپلیکیشن محبوب خود را بروزرسانی کرده و از این به بعد می‌توان با استفاده از این اپ، در رایانه‌های شخصی پیام‌های Allo را ارسال و دریافت کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.

بدین منظور باید جدیدترین نسخه‌ی Allo و جدیدترین نسخه‌ی Pushbullet را به ترتیب روی گوشی‌هوشمند و رایانه‌ی خود نصب کنید و سپس قادر خواهید بود تا پیام‌های مورد نظرتان را در پیام‌رسان Allo ارسال و دریافت کنید.

به منظور راه‌اندازی این سرویس، Pushbullet را از فروشگاه پلی‌استور دانلود کرده و سپس در آن لاگین کنید. حال گزینه‌ی Notification mirroring را فعال کرده و سپس نسخه‌ی پی‌سی Pushbullet را روی رایانه‌ی شخصی‌تان دانلود کنید و در این نرم‌افزار با همان اکانتی که در نسخه‌ی موبایلی لاگین کرده‌ بودید، وارد شوید.

اگرچه برنامه‌ی مذکور را نمی‌توان نسخه‌ی کامل Allo برای پی‌سی دانست اما باز هم استفاده از آن یک روش بسیار مناسب برای ارسال و دریافت پیام‌ها از طریق مسنجر جدید گوگل در رایانه است. البته به احتمال زیاد نسخه‌ی پی‌سی Allo و نیز افزونه‌ی مخصوص کروم این پیام‌رسان نیز به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت ولی تا آن زمان می‌توانید با استفاده از Pushbullet در رایانه‌ی خود از Allo استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 692959

وب گردی

وب گردی