بازدید معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی از غرفه مرکز رشد واحد های فناور رودهن در فن بازار ملی سلامت

واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و ثمری مدیر کل ارتباط صنعت و دانشگاه از غرفه شرکت ترانه های شفا بخش طبیعت واقع در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دومین فن بازار ملی سلامت از 16 آبان ماه به مدت دو روز توسط معاونت علمی ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با شرکت دانشگاه ها، شرکت های فعال در این حوز در محل سالن حجاب شروع به کار کرده است.

مرکز رشد واحد های فناور رودهن یکی از دو نماینده دانشگاه آزاد اسلامی است که در این فن بازار کشور شرکت می کند.

میر هاشمی معاونت پژوهش و فناوری رودهن گفت: شرکت ترانه های شفابخش طبیعت در حوزه گیاهان دارویی که در مرکز رشد واحد رودهن مستقر است به عنوان نماینده مرکز رشد رودهن در این رویداد شرکت می کند.

وی افزود: در روز نخست فن بازار غرفه دانشگاه آزاد رودهن محل حضور اساتید ، مسئولان وصاحب نظران حوزه سلامت بود . دکتر واشقانی فراهانی معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه به همراه دکتر ثمری مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه ضمن حضور در غرفه واحد رودهن از نزدیک در جریان روند تولید وتحقیقات داروهای تولیدی قرار گرفتند .

دکتر ثمری ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در مرکز رشد واحد رودهن و شرکت ترانه های شفابخش طبیعت در خواست ارسال گزارش عملکرد و تولید گیاهان دارویی به اداره کل متبوعش را کرد.

دکتر مازوجی مدیر عامل شرکت ترانه های شفابخش طبیعت از انعقاد چند تفاهم نامه خوب در روز اول نمایشگاه با سازمان محیط زیست و شرکت های تولید دارو خبر داد.

مهندس ابراهیمی مشاور ستاد گیاهان دارویی معاونت علمی نیز ضمن حضور در غرفه واحد رودهن مجوعه اقدامات صورت گرفته در حوزه گیاهان دارویی را در مرکز رشد واحد رودهن خوب ارزیابی و توصیف کرد.

شایان ذکر است مرکز رشد واحد رودهن یکی از دو نماینده دانشگاه آزاد اسلامی است که در این رویداد علمی حضور دارند.

این نمایشگاه در روزهای 16 تا 18 آبان ماه جاری در سالن حجاب غرفه 47 واقع در خیابان حجاب از ساعت 8 تا 18 عصر برگزار خواهد شد .

200

کد خبر: 692969

وب گردی

وب گردی