ترامپ: محاکمه‌ای طولانی در انتظار کلینتون است

کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر با گفتن این که در این انتخابات به نفع هیلاری کلینتون تقلب صورت خواهد گرفت، هیلاری را "تحت حمایت یک نظام متقلب" دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات روز سه شنبه آمریکا این ادعا را پس از آن مطرح کرد که دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) اعلام کرد درجریان دور جدید تحقیقات از پرونده مربوط به یک سری ایمیل های جدید کشف شده در ارتباط با هیلاری کلینتون، به موردی که مجرمانه تلقی شود، برخورد نکرده است.

ترامپ در واکنش به این خبر در یک تجمع در میشیگان گفت: اف.بی.آی نمی‌توانسته ۶۵۰ هزار ایمیل جدید را ظرف تنها هشت روز بررسی کرده باشد.

اف.بی.آی در حالی نتیجه بررسی ایمیل‌های جدید مرتبط با کلینتون را اعلام کرده که قرار است فردا سه‌شنبه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شود.

ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون در واکنش به نتیجه اعلام شده تحقیقات اف.بی.آی گفته است که از حل این مشکل خرسند هستند.

ترامپ در واکنش به این خبر در اظهاراتی در مینیاپولیس، گفت هیلاری کلینتون "تحت حمایت یک نظام فاسد" قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: او قرار است برای مدتی بسیار طولانی هدف تحقیقات قرار بگیرد و این تحقیقات احتمالا ختم به محاکمه کیفری او خواهد شد.

جیمز کومی، رئیس اف.بی.آی، حدود دو هفته پیش در نامه‌ای از کشف ایمیل‌های جدید مرتبط با هیلاری کلینتون خبر داد.

گزارش شده که ممکن است ایمیل‌های جدید احتمالا به استفاده او از ایمیل شخصی‌اش در دوران تصدی وزارت امور خارجه مرتبط باشند.

هیلاری کلینتون در آن زمان اظهار اطمینان کرد که تحقیقات جدید اف.بی.آی از این ایمیل‌ها، یافته‌های پیشین این سازمان را که گفته بود کلینتون کاری خلاف قانون نکرده، نقض نمی‌کند.

303/300

کد خبر: 693130

وب گردی

وب گردی