سردار دهقان: با هر عامل و عناصری که بخواهد ثبات و امنیت منطقه را به خطر بیاندازد مقابله می کنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اکنون امنیت و ثبات در منطقه به عنوان عواملی مهم برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و مقابل ترویج بی ثباتی در منطقه می ایستیم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز دوشنبه در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به سئوال خبرنگاران افزود: زمینه مشترک همکاری ما با سوریه و روسیه مربوط به اهداف و راهبردهایی است که ما در سطح منطقه و جهان داریم.
وی با بیان اینکه این موضوعات مربوط به اهداف و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد:‌ هر عاملی که بخواهد ثبات امنیت را به هر صورتی مخدوش کند، برنمی تابیم و حتما مقابل ترویج بی ثباتی در منطقه یا ایجاد عوامل و عناصری که تداوم بخش این موضع بی ثباتی و ناامنی باشد، می ایستیم.
وزیر دفاع تصریح کرد: تا زمانی که امنیت به منطقه بازگردد و ریشه های گروه های تروریستی و تکفیری از بین برود ما هستیم و در کنار این دولت ها خواهیم بود.
گفتنی است وزیر دفاع در جریان بازدید از نمایشگاه از خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، فارس، تسنیم، برنا، شاهد ، حوزه، قرآن، مهر، ایلنا، دفاع مقدس، رسا ، تقریب، ابنا، شفقنا، جماران ، شانا، پارسینه و... و نیز روزنامه ها و نشریات اطلاعات، همشهری، جام جم، جمهوری اسلامی ، جوان، کیهان، ابتکار، خراسان، قدس، شهروند، اعتماد، هفت صبح، آرمان، جهان اقتصاد، ستاره صبح، صمت، دنیای اقتصاد، تهران تایمز،19 دی، صبا و... بازدید و از نزدیک با مدیران ، مسئولان ، خبرنگاران و اصحاب رسانه گفتگو و با فعالیت های رسانه ای آنان آشنا شد.

302/300

کد خبر: 693131

وب گردی

وب گردی