ایجاد تسهیلات ترافیکی در لیست برنامه‌های رئیس پلیس جدید راهور تهران بزرگ

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حوزه ترافیک پیچیدگی هایی در تهران وجود دارد که می تواند با مجموعه مشکلات ترافیکی کشور برابری کند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدرضا مهماندار در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نظم باید در تهران پابرجا شود حتی در راهنمایی و رانندگی تهران و به ویژه در حوزه ترافیک و رسانه اگر این همگرایی و تعامل وجود نداشته باشد مشکلات به این زودی حل نمی شود.

او افزود: اولویت کاری من برقراری تعامل بین سازمان‌هاست تا خواسته‌های مردم را در حوزه ترافیک برطرف کنیم این رسالت ماست که خواسته‌های مردم را برطرف کنیم و چون هدفمان یکی است باید در حل آن کوشا باشیم.

مهماندار گفت: شهر منظم خواستنی نیست، ساختنی است و علاوه بر تعامل سازمانی باید خود مردم کمک کنند تا معضلات ترافیکی برطرف شود. حضور و کمک مردم می‌تواند فرایند رسیدن به شهر منظم را فراهم کند.

او احترام به حقوق شهروندان و ارائه تسهیلات ترافیکی به مردم را از اهم برنامه خود در پلیس راهور تهران بزرگ برشمرد و گفت: بحث اطلاع رسانی و آموزش برای من اولویت است تا آموزش ندهیم نمی‌توانیم درخواست داشته باشیم باید برای برخورد با حداقل ها آموزش همگانی را مد نظر داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، آموزش و اصلاح رفتار کارکنان پلیس راهور را به دلیل ارتباط مستقیمی که با شهروندان دارند، جزو دیگر اولویت‌های کاری خود برشمرد و گفت: حرفه‌ای گرایی و ارتقای سطح سواد کارکنان با توجه به وجود قرارگاه جهادی آموزش بسیار مهم است.

او گفت: شهر تهران در حال تبدیل شدن به یک شهر ای تی اس است. استفاده از تجهیزات هوشمند باعث می شود که در راه خدمت رسانی به مردم کوشا باشیم امیدوارم در طول یک پروسه سه ساله بتوانیم به اهدافمان در راه رسیدن به یک شهر هوشمند ترافیکی برسیم.

منبع: ایسنا

700/705

کد خبر: 693133

وب گردی

وب گردی