خواننده‌ها برای هیلاری کلینتون رأی جمع کردند

تعدادی از چهره‌های مطرح دنیای موسیقی مانند بروس اسپرینگستین، جان بون جووی و... در آخرین کمپین هیلاری کلینتون شرکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هنرآنلاین، هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در فاصله یک روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بروس اسپرینگستین و جان بون جووی را به کار گرفت تا برای ده‌ها هزار هوادار خود که روز دوشنبه در ایندیپندنس مال در فیلادلفیا جمع شده بودند، برنامه اجرا کنند.

به گزارش ورایتی، بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین آمریکا، چلسی کلینتون، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و همسرش میشل اوباما هم در این گردهمایی حضور داشتند.

اسپرینگستین که برای اولین بار در کمپین کلینتون شرکت کرده بود، گفت: انتخاب فردا کاملاً مشخص است.

او ترانه‌های "Thunder Road"، "مسیر طولانی خانه" و "رقص در تاریکی" را خواند. اسپرینگستین گفت: نامزدی کلینتون بر مبنای یک نگاه واقعی است، در حالی که رقیب او دونالد ترامپ، مردی است که نگاهش تنها کمی فراتر از خودش است. فردا کمپین ترامپ و ایده‌های او فرومی‌پاشد.

اسپرینگستین در 2008 و 2012 برای اوباما همین طور برای جان کری هم برنامه اجرا کرد.

بون جووی که پیش از این نیز در کمپین انتخاباتی کلینتون حضوری فعال داشته است، گفت او ثابت کرده است که مستحکم است.

اوباما هم در سخنانی گفت: شرط می‌بندم مردم فردا ترس را کنار می‌زنند و امید را انتخاب می‌کنند.

همزمان با گردهمایی طرفداران کلینتون در فیلادلفیا، مدونا نیز در پارک واشنگتن در نیویورک برای او برنامه اجرا کرد که این برنامه به طور زنده از فیس‌بوک پخش شد. مدونا ترانه‌های "تصور کن"، "مثل یک دعا" و " If I Had a Hammer" را خواند و از هوادارانش خواست به کلینتون رأی بدهند.

کلینتن کمپین خود را با حضور در یک گردهمایی در رالی در کارولینای شمالی به پایان ‌رساند. بون جووی، لیدی گاگا و سامانتا رانسن در این گردهمایی به او پیوستند.

در همین حال، ترامپ در آخرین کمپین خود در گرند راپیدز در میشیگان، گفت: ما به جی زد یا بیانسی احتیاج نداریم. ما به بون جووی احتیاج نداریم. ما به لیدی گاگا احتیاج نداریم.

500

کد خبر: 693282

وب گردی

وب گردی