درخواست فرمانده نیروی دریایی ارتش از مجلس درباره برنامه ششم توسعه

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: امیدواریم در برنامه ششم توسعه، مجلس شورای اسلامی، نگاه و توجه خاصی به مقوله امنیت کشور در داخل و مرزها داشته باشد، البته اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته و توجه بیشتر به این مسائل نیاز و ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به ضرورت توجه ویژه به نیروهای مسلح در برنامه ششم توسعه کل کشور از سوی نمایندگان مجلس، گفت: برنامه ششم توسعه به عنوان یکی از اسناد و قوانین بالادستی دارای اهمیت و جایگاه است و قطعا توجه ویژه به نیروهای مسلح در این قانون می تواند بسیار مثبت و تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم در برنامه ششم توسعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نگاه و توجه خاصی به مقوله امنیت کشور در داخل و مرزها داشته باشند، البته اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته و توجه بیشتر به این مسائل نیاز و ضروری است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به پیشرفت های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی، گفت: در چند ماه اخیر دستاوردهای جدیدی در حوزه تولید تجهیزات نظامی در نیروی دریایی ارتش صورت گرفته، که یکی از مهم ترین دستاوردها، تولید دستگاه مین روبی صوتی و مغناطیسی است که این تجهیزات از تکنولوژی خاص خود برخوردار است.

300/302

کد خبر: 693291

وب گردی

وب گردی