کسب مقام نخست مسابقات بین المللی کاپ آزاد اوراسیا توسط دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده سما

دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده سما اندیشه در مسابقات بین المللی کاپ آزاد اوراسیا مقام نخست را کسب کرد و مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، درمسابقات بین المللی کاپ آزاد اروپا و آسیا (اوراسیا) رشته ورزشی کیک جیتسو که با شرکت ١۴ تیم از تیم های رزمی منتخب کشورهای آسیایی و اروپایی شامل ایران، اوکراین، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان، آذربایجان، افغانستان، بنگلادش، قزاقستان و عراق به میزبانی کشور ایران در تهران برگزار شد، حسن پیرلورن دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده سما اندیشه توانست در بخش انفرادی این رقابتها به مقام نخست دست یابد. ایشان مدال طلای خود را طی مراسمی در نماز جمعه پرند به خانواده شهید مدافع حرم عیسی رضایی تقدیم کرد. این مسابقات با قهرمانی تیم ایران در بخش مردان به پایان رسید.

کیک جیتسو یک هنر رزمی ترکیبی است و این نام از ترکیب دو هنر رزمی کیک بوکسینگ وجوجیتسو برزیلی برگرفته شده است. این هنر رزمی یک شیوه ترکیبی از تمام هنرهای رزمی است و به معنای واقعی (Mixed Martial Arts-MMA) می باشد. و در حقیقت این هنر رزمی ترکیب کیک بوکسینگ، موی تای، بوکس، جودو، جوجیتسو و کشتی می باشد و این باعث می شود که کیک جیتسو کاربردی ترین و قوی ترین هنر رزمی باشد و به همین دلیل ورزشکاران بسیاری از رشته های مختلف را به خود جذب کرده است.

200

کد خبر: 693309

وب گردی

وب گردی