تیم مرد آهنی واحد علوم و تحقیقات در مسابقات متالوگرافی اول شد

دانشجویان واحد علوم و تحقیقات موفق شدند در قالب تیم مرد آهنی در مسابقات کشوری متالوگرافی مقام برتر را کسب کنند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم مرد آهنی این واحد متشکل از امید اشکانی و سید امیر مهیار مجد از دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی مواد واحد علوم و تحقیقات، موفق به کسب رتبه اول در مسابقات کشوری متالوگرافی شد.

براساس این گزارش، این مسابقات از سه مرحله تشکیل شده بود که در مرحله اول، سه هفته قبل از مرحله نهایی مسابقات، نمونه ای برای تمامی تیم های شرکت کننده ارسال و تیم ها موظف به ارائه یک پروپوزال اولیه به کمیته داوری مسابقات بوده اند. در این مرحله تعدادی از تیم ها از دور مسابقات حذف شده و ۱۴ تیم مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.

همچنین در روز اول مسابقات یک امتحان تئوری از تیم های شرکت کننده به عمل آمده که ۳۰ درصد نمره نهایی را شامل می شد. در روز دوم مسابقات یک نمونه قطعه به کلیه تیم ها تحویل داده شد و در مدت زمان اعلام شده توسط کمیته داوران، تیم ها موظف به شناخت کلیه خواص این نمونه بوده اند که این بخش نیز ۴۰ درصد نمره نهایی را شامل می شد. همچنین تیم مرد آهنی در پروپوزال اولیه با کسب نمره کل ۸۷ از ۱۰۰، موفق به کسب رتبه اول در این دور از مسابقات شد.

مسابقات کشوری متالوگرافی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با حمایت اتحادیه های انجمن علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی کشور برگزار شد.

200

کد خبر: 693316

وب گردی

وب گردی