پرداخت 39 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان واحدرودهن در سال‌ تحصیلی 95-94

معاون اداری ومالی واحد رودهن با توجه به پرداخت 39میلیارد ریال وام به دانشجویان این واحد گفت: همواره سعی داریم فضای مناسب و شرایط آسان برای ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع مختلف را فراهم کنیم.

دکتر کورش پارسامعین در گفت‌وگو با ایسکانیوز بیان کرد: به منظور تامین رفاه دانشجویان و رفع مشکلات شهریه‌ای دانشجویان در نیم‌سال های تحصیلی اول ودوم۹4-۹5 صندوق رفاه دانشجویی واحد رودهن اقدام به پرداخت انواع وام های دانشجویی در قالب وام وزارت علوم، وام کوتاه مدت ، وام میان مدت، وام بلندمدت و وام ازدواج دانشجویی نموده که در مجموع حدود 39 میلیارد ریال وام به دانشجویان واحد پرداخت شده است.

پارسا افزود: امیدواریم با اقدامات اخیر توانسته باشیم بخش عمده‌ای از مشکلات مالی دانشجویان کم بضاعت و نیازمند را رفع کرده باشیم.

وی ادامه داد: می توان گفت دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن ازلحاظ کمی درحد انتظار توسعه پیدا کرده است ودرحال حاضر بیشترتمرکز مسئولین برتوسعه کیفی آن است.

معاون اداری ومالی واحد رودهن گفت: در صورتی که دانشجویی توان پرداخت هزینه تحصیلی خود را نداشته باشد، دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد رودهن همکاری‌های لازم را از قبیل تقسیط شهریه، تخفیف دانشجویی و تسهیلات دانشجویی در حد ممکن و قانونی ارائه می‌دهد تا دانشجویان بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

وی با توجه به برگزاری جلسات متعدد هیات رئیسه و جلسات مدیران گروه‌های آموزشی اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه اعم از معاونان، مدیران واحد، روسای دانشکده‌ها و مسئولان خود را در قبال تکریم ارباب رجوع وپاسخگوئی و خدمات رسانی شایسته به دانشجویان مسئول می‌دانند و در ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و فرهنگی به دانشجویان اهتمام ویژه و تلاش مضاعف داشته و دارند و ما همواره سعی داریم فضای مناسب و شرایط آسان برای ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع مختلف را فراهم کنیم.

200/202

کد خبر: 693324

وب گردی

وب گردی