نماینده مجلس: تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی ستودنی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی واقعاً ستودنی است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش برجسته ای در گسترش فضای اندیشه و تعلیم و تربیت در کشور داشته است.

علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صبح امروز سه شنبه (18 آبان ماه) با حضور در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات از غرفه ایسکانیوز بازدید کرد و در خصوص پیام مجلس در رای اعتماد به وزرای دولت گفت: من فکر می کنم بهترین پیامی که مجلس به دولت داد این بود که با توجه به اینکه چند ماهی به پایان دولت نمانده، مجلس نمی خواست وزارتخانه ها بی تکلیف باشند و مجموعا یک پیام اعتدال و واقع بینی را مجلس به افکار عمومی داد.

نماینده بابل در مجلس دهم در ادامه درباره نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه عالی شهرستان و شهرها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش برجسته ای در گسترش فضای اندیشه و تعلیم و تربیت در کشور داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیلان زیادی به جامعه تحویل داده و از امکانات، زیرساخت ها ، شبکه خوب و گسترده ای برخوردار است گفت: در شهرستان بابل، که حوزه انتخابی من هم هست، دانشگاه آزاد اسلامی یکی از قطب های اصلی است و من ارتباط خوبی دارم و جلسه و بازدید هم داشته ایم .

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه اخیرا یک همایشی درباره دریای خزر در دانشگاه برگزار شد که در آنجا سخنرانی داشتم گفت: مجموعا فکر می کنم تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی واقعاً ستودنی است.

306/300

کد خبر: 693329

وب گردی

وب گردی