رییس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر:برای ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی همواره پیش قدم است

رییس و اعضای هیات رییسه واحد آزادشهر با امام جمعه شهر دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم شریعت نیا ، رییس واحد آزادشهر در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقائ فرهنگ اسلامی در جامعه پیش قدم بوده و همواره سعی کرده با ارتقائ سطح اندیشه ، دانش و تفکر اسلامی موجبات ارتقائ فرهنگ و اخلاق اسلامی را فراهم کند.
شریعت نیا با اشاره به رسالت دانشگاه در قبال جامعه گفت : فرهنگ سازی و ایجاد زمینه آموزش در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در جامعه از اولویت های این دانشگاه است.
شریعت نیا عملکرد واحد آزادشهر را در طول فعالیتهای آموزشی ، فرهنگی و پژوهشی مثبت عنوان کرد و گفت : واحد آزادشهر با داشتن 144 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی که از این تعداد 11 رشته دکتری و 44 رشته کارشناسی ارشد بوده و همچنین جذب 107 عضو هیات علمی وپذیرش 4600 دانشجو یکی از بزرگترین واحد های دانشگاهی در استان گلستان بشمار می آید.
در ادامه امام جمعه آزادشهراظهار داشت : پیشرفت و آینده روشن جامعه در گرو وحدت و هماهنگی بین حوزه و دانشگاه است و این دو مرکز علمی و فرهنگی قادر خواهند بود با تبیین مبانی دینی در فضای دانشگاهی الگویی کارآمد و موثر در جامعه باشد.
حجت اسلام عین اله شهابی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با دانشجویان گفت : استادان دانشگاه مهمترین الگوهای رفتاری و اخلاقی دانشجویان هستند و رفتار و اعمال آنان تاثیر مستقیم در شکل گیری شخصیت آنان در اجتماع است کما اینکه استادان ما مومن و معتقد و دارای ارزشهای اسلامی و اجتماعی بوده و در آینده نیز شاهد تاثیر مثبت آن در جامعه خواهیم بود.

200

کد خبر: 693363

وب گردی

وب گردی