زلاتان: تیم ما از کیفیت لازم برخوردار است

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد گفت: مطمئن هستم که تیمم می تواند در این فصل به دستاوردهای بزرگی برسد.

به گزارش ایسکانیوز، یونایتدها که این هفته مقابل سوانسی 3-1 پیروز شدند، در 4 بازی پیش از آن نتوانسته بودند به سه امتیاز برسند و جایگاه شان در بین چهار تیم بالای جدول را از دست دادند.

آنها در لیگ اروپا هم نمایش ناامید کننده ای داشتند و مقابل فنرباغچه 2-1 شکست خوردند؛ نتیجه ای که صعودشان به مرحله بعد این رقابت ها را با ابهام روبرو کرد.

اما پیروزی در خانه سوانسی، تا اندازه ای فشارها از روی این تیم را کاهش داد و زلاتان مطمئن است که تیمش می تواند با نمایش های مشابه، به نتایج بهتری دست پیدا کند.

او به خبرنگاران گفت: در تیم ما بازیکنان با سنین متفاوت حضور دارند؛ بازیکنان باتجربه و جوان. تیم از کیفیت لازم برخوردار است. فکر می کنم می توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم.

بعد از بازی مقابل لیورپول گفتم و پیش از آن هم گفته بودم که ما تنها نیاز به "کلیک" داریم تا بتوانیم یکدیگر را پیدا کنیم.

هر روزی که سپری می شود، ما بیشتر یکدیگر را می شناسیم و شبیه یک خانواده می شویم. شما می دانید که به چه چیزی نیاز دارید. می دانم چه کاری باید انجام بدهم تا بهتری نمایش را از هم تیمی هایم ببینم و آنها هم می دانند که چه کار کنند تا من بهترین بازی ام را انجام بدهم.

تکه های پازل آنجا هستند؛ ما فقط باید آن را سرهم کنیم. ما در بعضی از بازی ها بدشانس بودیم اما به خودمان باور داریم و وقتی به خودمان باور داشته باشیم، به نتیجه می رسیم. دوست دارم سخت تمرین کنم. این فلسفه من است. اگر سخت تمرین کنید، به آنچه می خواهید، می رسید. به قول خودم، سختکوشی نتیجه می دهد.

602

کد خبر: 693392

وب گردی

وب گردی