نشست سالیانه انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

نشست سالیانه انجمن اسلامی استادن دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور جمعی از اعضا در سالن کنفرانس عدالت این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معصومه طباطبایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این نشست اظهار کرد: یکی از رویکردهای بسیار مهم دانشگاه آزاد اسلامی حضور اعضای هیأت علمی در تشکل های اسلامی سیاسی است و در دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز راه های افزایش ضریب همکاری اعضای هیأت علمی در تشکل های سیاسی و اسلامی باید بیش از گذشته مورد ارزیابی و دقت نظر قرار بگیرد. در هیأت رئیسه دانشگاه پذیرای پیشنهادات راهگشا، انتقادات سازنده در همه حوزه ها به منظور بهبود وضعیت دانشگاه هستیم.

وی خواستار افزایش عضویت اعضای هیأت علمی در تشکل انجمن اسلامی اساتید و افزایش تعداد آنها در دانشگاه شد.

محمدحسین جعفری نماینده رئیس دانشگاه در تشکل های اسلامی سیاسی اساتید استان یزد نیز با اشاره به تعداد تشکلهای سیاسی اسلامی اساتید در استان یزد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد روند یک رشد معقول و متوازنی را در تمامی حوزه ها مانند علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در پیش گرفته و خدمات شایان توجهی نیز ارائه داده و چه خوب است تا تشکلهای اسلامی سیاسی نیز با فعالیت بیشتر و حضوری گسترده تر در تشکل ها پیشنهادات قطعاً سازنده خود را نیز ارائه دهند.

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم از برگزاری انتخابات تشکل انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد نیز خبر داد و اعلام کرد: به زودی شاهد فعالیت بیشتر و پویایی انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز خواهیم بود.

جعفری خواستار مدد و کمک استادان دانشگاه با ارائه راهکارهای علمی و عملی به منظور رفع مشکلات دانشگاه شد.

حمید رضا شرافت دبیر انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز با اشاره ای به بیانات معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد دانشگاه گفت: حضرت امام دانشگاه را مکان انسان سازی و مبدا همه تحولات می دانند و مقام معظم رهبری لازمه استاد بودن را سرشار از عشق و مدافع خلاقیت و نوآوری بودن، می دانند و سفارش های گوناگونی در مورد نحوه برخورد استادان با مسائل روز جامعه و با دانشجو می دانند و به طور کلی نقشه راه حرکت اساتید در دانشگاه و شیوه گفتار و کلامشان را مشخص کردند.

شرافت هدف اصلی تشکل انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد را کمک به مدیریت دانشگاه در توسعه همه جانبه و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی و اسلامی شدن دانشگاه دانست و گفت: اعضای هیأت علمی باید دغدغه خاطر حضوردر انجمن اسلامی را داشته باشند چرا که از این طریق میتوانند نسبت به بیان درخواست ها اقدام و در سهم تحول و توسعه دانشگاه را نیز سهیم باشند.

دبیر انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر از تشکیل کارگروه های مختلف در بخشهای گوناگون داد و گفت: هر کدام از اعضاء انجمن وظیفه تشکیل یک کارگروه ویژه را بر عهده گرفته اندکه به زودی این کارگروه ها تشکیل می شود و می توانیم با انتخاب هر موضوعی در این کارگروه دانشگاه را در انجام بهتر مسائل یاری کنیم.

در حضور معاونان پژوهشی، آموزش و عمرانی دانشگاه و به پیشنهاد انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد مقرر شد از انجمن اسلامی دانشگاه عضوی به نام عضو ناظر در مسائل توسعه دانشگاه نیز حضور داشته تا تعالی اهداف دانشگاه بیش از گذشته محقق شود.

200

کد خبر: 693496

وب گردی

وب گردی