رسانه ها می توانند نقش ممتازی در گسترش نشاط در جامعه ایفا کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: رسانه ها با توجه به گستره نفوذی خود در جامعه می توانند در زمینه گسترش شادی و نشاط فرهنگی در سطح جامعه نقش ممتازی ایفا کنند.

به گزارش ایسکانیوز،علی مالمیر روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: اگر بخواهیم شاهد بروز نشاط و شادی در جامعه باشیم باید انسان های شاد و با نشاطی داشته باشیم.

میراث فرهنگی سبب گسترش نشاط فرهنگی در جامعه می شود
او افزود: شاید یکی از مهم ترین حوزه هایی که افراد علاقه مند آن هستند و می توان این حس خوب را ایجاد کند، میراث فرهنگی است. زیرا همه افراد احساس تعلق خاطری به گذشته خود اعم از ملموس و ناملموس دارند که در صورت احیاء و حفظ میراث و عرضه و نمایش این میراث می توان این حس نشاط را تقویت کرد.

یکی از حوزه هایی که سبب گسترش نشاط فرهنگی در جامعه می شود، میراث فرهنگی و توجه به آن است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: یکی از حوزه هایی که سبب گسترش نشاط فرهنگی در جامعه می شود، میراث فرهنگی و توجه به آن است.
مالمیر با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادی در جامعه مقوله ای است که مستلزم همکاری و تلاش بخش های مختلف جامعه است افزود: توسعه صنعت گردشگری نیز به لحاظ ایجاد خاطرات خوش و آشنایی با تنوعی که در حوزه میراث فرهنگی کشور وجود دارد سبب تقویت نشاط و شادی در جامعه خواهد شد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از چهاردهم ماه جاری در مصلی بزرگ امام (ره) فعالیت خود را آغاز کرده است بیست و یکم آبان به کار خود پایان می دهد.


700/703

کد خبر: 693530

وب گردی

وب گردی