ترامپ پس از پیروزی در ستاد انتخاباتی اش و در جمع هوادارانش چه گفت؟

«دونالد ترامپ» برنده انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در پی اعلام پیروزی اش در سخنانی که بطور زنده از رسانه های آمریکایی پخش می شد، گفت: : مصلحت آمریکا را در اولویت قرار می دهیم و برای رسیدن به نگاه مشترک با کشورهای جهان تلاش خواهیم کرد. به کمک همه آمریکایی ها از همه ادیان، وحدت کشور را باز خواهیم گرداند.

به گزارش ایسکانیوز، ترامپ در این سخنان که از شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز پخش می شد، افزود: لحظاتی پیش تماسی از هیلاری کلینتون داشتم و او به همه ما تبریک گفت و من نیز به او که کارزار سختی انجام داد، تبریک می گویم.
ترامپ به همراه خانواده اش و نیز معاونش «مایک پنس» در ستاد انتخاباتی اش در نیویورک و در جمع هوادارانش این سخنان را بیان کرد.

گفت از همه آمریکایی ها می خواهم با هم برای مصلحت ملت بزرگ آمریکا تلاش کنیم. از این به بعد رئیس جمهور همه آمریکایی ها خواهم بود. همه به من تبریک گفتند. من به همه شهروندان آمریکا قول می دهم که رئیس جمهور همه آمریکایی ها باشم. این مسئله برای من بسیار مهم است. به کسانی هم که تصمیم گرفتند از من حمایت نکنند که تعداد آنها نیز کم بود می گویم می خواهم با شما تعامل داشته باشم تا از رهنمودها و کمکهای شما استفاده کنم تا ما بتوانیم با هم همکاری کنیم و کشور بزرگمان را متحد سازیم.

ترامپ گفت ما توانمندیهای زیادی داریم و موفقیتهای خوبی به همراه هم کسب خواهیم کرد. برای اصلاح کشور و ایجاد فرصتهای شغلی برای میلیونها نفر تلاش خواهیم کرد. زیرساختهای آمریکا را احیا خواهیم کرد تا امریکا در جهان از این نظر اول شود. برای کمک به کهنه سربازان و استفاده از تجارب آنها تلاش خواهیم کرد. برای دو برابر شدن رشد اقتصادی و برقراری روابط خوب با همه کشورها تلاش خواهیم کرد.

ترامپ افزود: مصلحت آمریکا را در اولویت قرار می دهیم و برای رسیدن به نگاه مشترک با کشورهای جهان تلاش خواهیم کرد. به کمک همه آمریکایی ها از همه ادیان، وحدت کشور را باز خواهیم گرداند.

ترامپ تصریح کرد حالا زمان اتحاد در آمریکا است.

دونالد ترامپ گفت: هیلاری برای مدت طولانی به سختی تلاش کرد. ما به او به علت خدمات و کارهای زیادی که برای کشورمان انجام داده است مدیون هستیم. من این سخن را صمیمانه عرض می کنم. حالا زمان آن فرارسیده است که آمریکا، اختلافها را کنار بگذارد. به همه جمهوری خواهان و همه دموکراتها و افراد مستقل در سراسر آمریکا می گویم که حالا زمان آن است که در قالب یک ملت واحد با هم متحد شویم. حالا زمان این کار است.

300/300

کد خبر: 693547

وب گردی

وب گردی