وان‌پلاس 3T در ۲۵ آبان‌ماه معرفی خواهد شد

عد از هفته‌ها شنیدن شایعه وان‌ پلاس 3T در ۲۵ آبان‌ماه معرفی خواهد شد. این گوشی می‌تواند نسخه بهبودیافته‌ای از OnePlus 3 فعلی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از هفته‌ها شنیدن شایعه، OnePlus بالاخره و به‌صورت غیرمستقیم تولید گوشی هوشمند جدیدی را تائید کرده است. این گوشی می‌تواند نسخه بهبودیافته‌ای از OnePlus 3 فعلی باشد. OnePlus 3T در تاریخ 25 آبان ماه، دقیقاً یک هفته دیگر، معرفی خواهد شد.

همچنین کمپانی چینی استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 821 در این دستگاه را دقیقاً 24 ساعت بعدازاینکه کوالکام خبر مشابهی را اعلام کرد، تائید کرده است. کمپانی OnePlus به‌صورت مستقیم نگفته که در 25 آبان ماه از 3T رونمایی می‌کند، اما به ویدئویی که وان‌پلاس در توییتر منتشر کرده است نگاه کنید، آیا متوجه تأکید بر T می‌شوید؟

احتمالاً نمی‌تواند اشاره نه‌چندان نامحسوسی به مطلب دیگری باشد. بنا به اظهارات شرکت، OnePlus 3T در ساعت 4:30 بعدازظهر رونمایی خواهد شد. تابه‌حال جزئیات رسمی دیگری منتشرنشده بود و انتظار داریم که در این هفته انواع تیزرها از OnePlus پخش شود.

بنا به شایعات گذشته، OnePlus 3T قیمت 479 دلاری داشته و 80 دلار گران‌تر از OnePlus 3 خواهد بود. جدای از تراشه جدید، از باتری بزرگ‌تر 3300 میلی‌آمپری، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اندروید 7 نوقا استفاده خواهد کرد.

200

منبع: gsmarena

کد خبر: 693580

وب گردی

وب گردی