پویایی و کارآمدی سازمان‌ها در گرو گزینش صحیح نیروهای کارآمد و شایسته است

سید محمد امیری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان گفت: پیشرفت، موفقیت و حرکت در جهت نیل به  اهداف سازمانی منوط به گزینش صحیح کارکنان است.

به گزارش ایسکانیوز، شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با حضور عباس اسدی معاون اداره کل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی و به دبیری مهدی علیخانی مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان این مطلب افزود: نهاد گزینش برخواسته از بطن انقلاب و در جهت سالم‌سازی و بهره‌مندی از نیروهای شایسته و پیرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر امیری با اشاره اینکه گزینش درست و منطبق با اصول و معیارها، سازمان‌ها را از بسیاری آسیب‌ها و مشکلات مصون خواهد کرد گفت: گزینش هرگز به معنای تجسس در زندگی افراد نیست بلکه گزینش باید راهنمای افراد و محرم اسرار آنان باشد و ‌زمانی که گزینش در سازمان‌ها به عنوان یک اصل مهم در نظر گرفته شود، می‌توانیم شاهد سازمانی پویا، شاداب و کارآمد باشیم.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به حساسیت فرآیندهای گزینش کارمند و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت مدبرانه و تاکیدات منطبق بر ارزشهای دینی و ملی جناب آقای دکتر حمید میرزاده و همچنین دکتر محمدرضا نیازی به عنوان مدیرکل گزینش دانشگاه، بها و ارزش واقعی به حوزه گزینش داده شده و این بزرگواران پشتوانه خوبی برای گزینش جوانان صالح و شایسته در این دانشگاه هستند.

وی با اشاره به دستور تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های گزینش و انجام فرایند گزینش مطابق با قانون و ورود افراد متعهد، دلسوز و کارآمد به سازمانها و دانشگاه‌ها گفت: هسته‌های گزینش با توجه به حقوق مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف بسیار سنگینی عهده‌دار هستند که مهم‌ترین آن سالم‌سازی محیط سازمان‌ها با جذب افراد متعهد و لایق است و در انجام این امر باید رازداری، امانت‌داری، واقع‌گرایی و‌ پرهیز از حب و بغض را سرلوحه کار خود قرار داده تا باعث تضییع حقوق افراد نشود.

مهدی علیخانی مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان نیز در این نشست گفت: گزینشگران نیروهای ارزشمند و ولایت مداری هستند که در جهت روشنایی نظام اداری تلاش می کنند.

وی تشکیل شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش دستگاه‌های اجرایی را از ابتکارات استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در این شورا که با حضور فعال مدیران گزینش دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی استان اصفهان هر دوماه یک بار برگزار می‌گردد، تبادل نظر در مباحث تخصصی گزینش، هم‌فکری و استفاده از تجارب مدیران و ارتقای سطح گزینش در دستگاه‌های اجرایی استان از مهمترین اهداف این شورا است.

200

کد خبر: 693612

وب گردی

وب گردی