همایش ملی موج در واحد  بندرعباس برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: همایش ملی موج با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در شش بخش سمینار علمی، جشنواره تئاتر کاربردی، فیلم، هنرهای تجسمی، موسیقی و عکس اسفندماه سال جاری در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی باقری در خصوص اهداف همایش سراسری هنر و کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش دستیابی به روش های خلاقانه و نوین در پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، ترغیب دانشجویان و هنرمندان به تولید آثار هنری با روش های نوین و کاربردی، تبیین گفتمان سبک زندگی سالم از طریق هنر و برگزاری نشست های علمی- آموزشی است.

وی یادآور شد: این همایش با همت دانشگاه آزاد و همکاری سازمان بهزیستی ایران، استانداری هرمزگان و دستگاه های اجرایی از 15اسفند به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار می شود.

این مسئول در ادامه افزود: در بخش سمینار علمی پژوهشی مهلت ارسال چکیده فارسی مقالات تا 10دی ماه، اعلام نتایج مرحله اول 15 دی ماه، مهلت ارسال نسخه کامل مقالات 20 بهمن ماه و اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده در بخش مسابقه 5 اسفند ماه است.

رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس افزود: آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره تئاتر کاربردی 30 آذرماه، اعلام نتیجه بررسی طرح های ارسالی 5 دی ماه، مهلت ارسال فیلم آثار 10 بهمن و اعلام اسامی آثار منتخب 20 بهمن است.

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم دارای بخش های "داستانی"، "مستند" و "برنامه تلویزیونی" است که آخرین مهلت برای شرکت در این بخش 10 بهمن ماه و اعلام نتایج 30 بهمن است.

باقری با اشاره با به زمانبندی جشنواره عکس تاکید کرد: در این بخش هم "مجموعه عکس" و هم "تک عکس" پذیرفته می شود که آخرین مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه و اعلام نتایج 20 بهمن ماه پس از ارزیابی و کارشناسی توسط هیات محترم داوران انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی 30بهمن و اعلام نتایج 20 بهمن است.

وی خاطر نشان کرد: تنها جشنواره ای که به صورت استانی برگزار می شود جشنواره موسیقی است که در بخش رقابتی موسیقی های آیینی و سنتی و بازخوانی آثار هنرمندان استان هرمزگان که در آثارشان به مسائل اجتماعی پرداخته اند و در بخش غیر رقابتی موسیقی زار درمانی و لیوا پذیرفته خواهد شد.

200

کد خبر: 693666

وب گردی

وب گردی