طه هاشمی: با تمهیدات درست در نشریات دانشجویی، شاهد رشد این حوزه بوده ایم

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد سال به سال رشد بسیار بهتری داشته است قبلاً این نشریات نمایان نبودند اما خوشبختانه با تمهیدات درستی که در این حوزه شده، شاهد رشد فوق العاده  در این خصوص بوده ایم. دانشجویان با کارهایی که انجام داده اند، رفته رفته به سمت کار حرفه‌ای می روند و مطمئنا بعد از دوران دانشجویی می توانند جز نیروهای حرفه‌ای تاثیرگذار در حوزه رسانه باشند .

طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره عملکرد رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که من به دانشگاه آزاد تعلق دارم، شاید قضاوتم، قضاوتی درستی نباشد بایداین سوال را از کسی بپرسید که از بیرون به رسانه‌ها نگاه می‌کند. اما در اینجا یک نکته بسیار مهم وجود دارد این است که تهاجم هایی متاسفانه به هر دلیلی علیه دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود. رسانه های دانشگاه آزاد، کار سخت و طاقت‌فرسایی برای دانشگاه انجام می‌دهند و هر آنچه را که درون دانشگاه اتفاق می افتد، به خوبی به بیرون منعکس می کنند. رسانه های دانشگاه آزاد حملات ناجوانمردانه ای که به دانشگاه نسبت داده می شود را خنثی می کند و می دانم که این کار، کار خیلی سختی است. برداشت من این است که تک تک رسانه‌های دانشگاه یک عمل مجاهدگونه‌ای و یک تلاش گسترده‌ای را هم برای خنثی کردن مسائل غیرصحیح که علیه دانشگاه می شود را انجام می دهند. من فکر می‌کنم این رسانه هاخیلی خوب عمل کرده اند، زیرا تنها رسانه ای هستند که برای دفاع از دانشگاه آزاد و انتقال فعالیت‌های دانشگاه به بیرون عمل می کنند ، باید حتما از همه آنها تقدیر شود.

وی در ادامه افزود: پیشنهاد من به ایسکانیوز این است که از آنجایی که خبرگزاری آنا هم ،خبرهای دانشگاه آزاد را پوشش می دهد،بیشتر به سمت حوزه دانشجویی برود.

او در ادامه درباره فعالیت نشریات دانشجویی و لزوم فعالیت دانشجویی در این نشریات گفت: نشریات دانشجویی در دانشگاه آزاد سال به سال رشد بسیار بهتری داشته است قبلاً این نشریات نمایان نبودند اما خوشبختانه با تمهیدات درستی که در این حوزه شده، شاهد رشد فوق العاده در این خصوص بوده ایم. دانشجویان با کارهایی که انجام داده اند، رفته رفته به سمت کار حرفه‌ای می روند و مطمئنا بعد از دوران دانشجویی میتوانند جز نیروهای حرفه‌ای تاثیرگذار در حوزه رسانه باشند .

203

کد خبر: 693669

وب گردی

وب گردی