سرلشکر باقری:  شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گره کور صنعت موشکی ایران توسط شهدایی همچون حسن طهرانی مقدم باز شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران با درود بر شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای مدافعان حرم و سلام بر رهبری معظم انقلاب گفت: در آستانه حرکت بزرگ ملت به سمت کربلای حسینی مفتخرم در محفل شهدا حاضر شوم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند، تصریح کرد: گره کور صنعت موشکی ایران توسط شهدایی همچون حسن طهرانی مقدم باز شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تجلیل از شخصیت شهید طهرانی مقدم از وی به عنوان شاخص شهدای موشکی ایران یاد کرد.

سرلشکر باقری در ادامه از نقش این شهید بزرگوار در عنفوان جوانی در پیروزی طریق‌القدس و در عملیات‌های فتح‌المبین و رمضان به نیکی یاد کرد و گفت: طهرانی مقدم همواره در دل و جان ما جای دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: من امروز در تصمیم‌گیری‌های خود به گذشته برمی‌گردم و با خود فکر می‌کنم که اگر شهدایی نظیر احمد کاظمی و طهرانی مقدم هنوز در قید حیات بودند، امروز در حوزه نظامی کشور چه تصمیماتی می‌گرفتند و سعی می‌کنم نظر خود را با نظر آنها تطبیق کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حمله موشکی رژیم بعث عراق در 8 سال جنگ تحمیلی به شهرهایی نظیر دزفول موجب شد تا ما بر توان موشکی خود بیفزاییم.

302/300

کد خبر: 703692

وب گردی

وب گردی