نماینده مردم نیشابور در مجلس: دکتر میرزاده در دانشگاه  آزاد اسلامی تحول عظیمی ایجاد کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی نیشابور گفت: درباره میرزاده با توجه به اینکه در دانشگاه امیرکبیر از همکاران خود ما بوده ،می توان گفت فردی با پشتکار، خوش فکر و طراح است. او در چند سال گذشته بانگاه منظمی که به سیستم آموزشی دارد،تحول عظیمی در دانشگاه آزاداسلامی ایجاد کرده و همچنین با چابک تر کردن دانشگاه آزاد، کمک‌های زیادی به این دانشگاه کرده‌ است.

به گزارش ایسکانیوز، گرمابی با حضور در غرفه ایسکانیوز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره عملکرد رییس دانشگاه آزاد اظهار کرد: عملکرد این دانشگاه در دوره جدید بسیار بهتر و سیستماتیک تر از گذشته شده است.امیدوارم که دانشگاه بتواند به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد ودر آینده همپای دانشگاه‌های دولتی، بتواند جایگاه خود را در تولید علم و دانش به درستی حفظ کند.
او ادامه داد: همانطور که دانشگاه‌های دولتی، به تدریج به سمت دانشگاه‌های نسل سوم پیش می‌رود، دانشگاه آزاد اسلامی هم بی شک این مسیر را ادامه می دهد، چرا که ما برای پیشرفت کشور، نیاز به دانشگاه‌های نسل سوم داریم که با محور قرار دادن تکنولوژی و کارآفرینی اثر خودشان را در جامعه نشان دهند.
وی درباره عملکرد واحد نیشابور دانشگاه آزاد اسلامی گفت:واحد نیشابور دانشگاه آزاد به مدیریت سعیدی از بزرگترین واحدهای دانشگاه آزاد‌ در منطقه است و به نظر من با عملکرد بسیار درخشان در این دوره ، کیفیت دانشگاه بهبود یافت.
وی در خصوص رابطه دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس اضافه کرد:رابطه مجلس واین دانشگاه تا به حال خوب بوده و تا به حال شکایت یا ناراحتی از این دانشگاه در مجلس شورای اسلامی دیده نشده است.
101/203

کد خبر: 703765

وب گردی

وب گردی