اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی جز روحانی ندارند

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری باید به کاندیدایی جز حسن روحانی ندارند.

به گزارش ایسکانیوز، الیاس حضرتی اظهار کرد: ما در کلان قضیه پشتیبان آقای روحانی هستیم اگرچه انتقاداتی به ایشان از جمله تیم اقتصادی دولت داریم یا نسبت به برخی کارهایی که پیگیری می‌کنند و یا به آن بی‌تفاوت هستند انتقاد داریم اما در کل پشت آقای روحانی هستیم و اصلاح‌طلبان جز آقای روحانی کاندیدایی برای انتخابات آینده ندارند.

وی افزود: ما به آقای روحانی توصیه می‌کنیم که اصولگرایان را هم با خود همراه کنند و اینطور نباشد که اتکایشان فقط به اصلاح‌طلبان باشد بنابراین اینکه آقای روحانی سراغ اصلاح‌طلبان بروند و با آنها وارد مذاکره شوند و آنها را هم قانع کنند که پشت او بایستند یک کار عقلانی است و قاعدتا درست نیست که به آنها پشت پا بزند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: هویت آقای روحانی به این شکل تعریف شده که بتواند هم با اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان عاقل هماهنگی و همراهی داشته باشد و آنها را در اردوگاه خود تعریف کند. ما این خواهش و تاکید را برای آقای روحانی داریم که درها را به سوی اصولگرایان عاقل و معتدل باز بگذارد همین‌طور که باید تعامل خود را با اصلاح‌طلبان حفظ کند.

حضرتی با بیان اینکه روحانی باید از تمام ظرفیت، توانایی و تجارب اصولگرایان معتدل و عاقل و اصلاح‌طلبان معتدل استفاده کند در گفت و گو با ایسنا تاکید کرد: تاکید ما این است که رییس‌جمهور با معتدلین هر دو طرف تعامل داشته باشد، هنر آقای روحانی این خواهد بود که ضمن حفظ اصلاح‌طبان، اصولگرایان را نیز تا حدودی به سمت خود بکشد و در عین حال آقای روحانی نباید با جریان‌های افراطی هر دو طرف مماشات کند.

302/300

کد خبر: 703800

وب گردی

وب گردی