ایران میزبان نوزدهمین مجمع عمومی کنفرانس نمایندگان آسیا و اقیانوسیه خواهد بود

جمهوری اسلامی ایران میزبان نوزدهمین مجمع عمومی کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه درمورد محیط زیست و توسعه خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا با تلاش هیات پارلمانی ایران در هجدهمین مجمع عمومی کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه پیرامون محیط زیست و توسعه موسوم به APPCED که روز گذشته - پنج شنبه - در سئول پایتخت کره جنوبی تهران میزبان بعدی این کنفرانس خواهد بود.
محمد رضا تابش رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز با رای اعضای مجمع عمومی به عنوان دبیرکل کنفرانس برای مدت دو سال انتخاب شد.
تابش که به عنوان رییس هیات پارلمانی ایران در این اجلاس شرکت کرده است در سخنانی با تاکید بر اهمیت مشارکت کشورها در تحقق اهداف دستور کار 2030 برای توسعه پایدار گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه برارزش های دینی و ملی خود به برخی از این اهداف، زودتر از برنامه دست یافته است و تحقق سایر اهداف توسعه هزاره را در دستور کار خویش قرار داده است.
وی افزود: ما متعهد هستیم به طور سازنده در پیاده سازی دستور کار 2030 برای توسعه پایدار در همه سطوح ملی، منطقه ای و جهانی مشارکت کنیم.
جمهوری اسلامی ایران دوسال پیش نیز میزبان هفدهمین کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه درمورد محیط زیست و توسعه بود.

300/300

کد خبر: 703816

وب گردی

وب گردی