کدام نشریات علمی از دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه مطبوعات حضور داشتند؟

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با عرضه بیش از 200 عنوان نشریه دانشجویی در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور پیدا کرده بود.

به گزارش ایسکانیوز، معاونت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، برای عرضه نشریات دانشجویی این دانشگاه شرکت کرده بود. در این غرفه بیش از 200 نشریه علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داشت.

بین 400 تا 600 نشریه در 13 حوزه از قبیل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و دینی، صنفی، مهندسی، علوم‌پزشکی، علوم‌پایه، علوم انسانی، ادبی، هنری و ... در غرفه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عرضه شده است. دوره انتشار این نشریات اکثرا به صورت ماهنامه، گاهنامه و فصلنامه است.

مجلات علمی حاضر دز این غرفه از سراسر کشور بودند که استان‌های تهران و اصفهان بیشترین نشریات این غرفه را به خود اختصاص داده‌ بودند. بسیاری از این نشریات در پایگاه های علمی متفاوت نمایه شده اند.

اخبار این غرفه و نشریات دانشجویی از سوی خبرگزاری ایسکانیوز و سایر رسانه‌های دانشگاه به نحو شایسته به جامعه دانشجویان اطلاع‌رسانی شد.

گفتنی است در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی 373 عنوان مجله علمی وجود دارد که که 104 عنوان مجله دارای رتبه علمی_پژوهشی و علمی_ ترویجی هستند.

از میان این مجله ها 12 عنوان مجله درپایگاه اسکوپوس و 10 عنوان مجله در پایگاه وب آو ساینس نمایه شده اند و در بین این مجله ها می توان به برترین مجله دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور اشاره کرد که آیجست(IJEST ) واحد علوم تحقیقات نام دارد.

همچنین لازم به ذکر است این تعداد مجلات علمی در دانشگاه آزاد در 6 گروه آموزشی شامل 176 عنوان مجله در گروه علوم انسانی، 63 عنوان در گروه علوم پایه،43 عنوان در گروه فنی و مهندسی،8 عنوان در گروه هنر و معماری، 13 عنوان در گروه پزشکی و 64 عنوان در گروه کشاورزی هستند.

202/200

کد خبر: 703931

وب گردی

وب گردی