دانشگاه آزاد اسلامی ریشه توسعه ایران طی 50 سال آینده است

مجری طرح ملی برنامه ریزی استراتژیک منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است دانشگاه آزاد اسلامی ریشه توسعه ایران طی 50 سال آینده است و جمله معروف برابری در آموزش توسط دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، افشین گلستان درباره طرح ملی برنامه ریزی استراتژیک منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: یکی از زیر بناهای هر سیستم سازمانی تدوین چشم انداز و به دنبال آن ماموریت هایی است که ناشی از چشم انداز تدوین می شود. در سال 88 تدوین برنامه استراتژیک کلان دانشگاه آزاد اسلامی بود که در واحد ها انجام شد. در آن زمان من مجری طرح تلفیق منطقه یک بودم همچنین داوری 20 واحد نیز بر عهده من بود.

وی درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خدمتی که دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به فرهنگ کشور انجام داد قابل بیان با اعداد و ارقام نیست زیرا در 30 سال قبل افراد به واسطه داشتن مدارک تحصیلی به یکدیگر فخر فروشی می کردند ولی دانشگاه آزاد اسلامی توانست زمینه ادامه تحصیل را برای افرادی فراهم کند که تمایل زیادی به پیشرفت داشتند. من معتقدم دانشگاه آزاد اسلامی ریشه توسعه ایران طی 50 سال آینده است و جمله معروف برابری در آموزش توسط دانشگاه آزاد اسلامی تحقق یافته است.

دکتر گلستان درباره تاکید دکتر میرزاده در فعالیت های دانش بنیان گفت: هر سازمانی دوره های مختلفی را باید طی کند که یکی از این دوره های دانشگاه آزاد اسلامی توسعه کمی است که با تاکید دکتر میرزاده دانشگاه آزاد اسلامی توانسته این دوره را به خوبی طی کند و وارد دوره توسعه گرایی شود، در این دوره دانش های کاربردی خلق می شود و در صورتی که به طور کامل تحقق پیدا کند اتفاق بزرگی در کشور خواهد افتاد به طوری که یک بار دیگر ایران مدیون دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی دانشگاه های جهان دوره های مختلفی را طی می کنند یکی از این دوره ها در درجه اول آموزش است که در مراحل بعدی به پژوهش و کار آفرینی تبدیل خواهد شد. فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به طور زیر بنایی از زیر مجموعه های دوره های کارآفرینی است، دانشگاه کارآفرین وظیفه دارد بستر مناسبی برای ارتباط صنعت با دانشگاه ها ایجاد کند.

وی به عنوان تهیه کننده بزرگترین فیلم مدیریتی ایران درباره آن گفت: در ادامه جملات بالا می توان گفت ما به عنوان یک تفکر کارآفرین و سیستم آموزشی ابزاری را برای کارآفرینان فراهم کرده ایم تا بتوانند در مسیری صحیح گام بردارند، این فیلم در 52 قسمت در زمینه های برند، بازاریابی،فروش و مدیریت منابع انسانی ، مدیریت ارتباط با مشتری تهیه شده است و تمامی ابزاری که یک کارآفرین بدون استفاده از آن ها مجبور است عرصه را با دست خود به چین تقدیم کند.

700/701

کد خبر: 703941

وب گردی

وب گردی