واحد علوم و تحقیقات قطب علمی طراحی و ساخت هواپیماهای GA و موتورهای سبک می شود

ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت ریاست جمهوری  و  واحد علوم  و تحقیقات با هدف گسترش همکاری های علمی ، آموزشی و پژوهشی جهت افزایش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایسکانیوز، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی تا مرحله تبیین دانش فنی ، تشکیل قطب علمی طراحی و ساخت پهپاد و ریزپهپاد در دانشگاه ، تشکیل قطب علمی طراحی و ساخت هواپیماهای GA و موتورهای سبک در دانشگاه از موضوعات مورد تفاهم در این قرارداد همکاری است .

همچنین راه اندازی ، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز ، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آن ها و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققین ستاد در مراکز تحقیقاتی ،آموزشی ، صنعتی و خدماتی از دیگر مفاد قابل توجه این تفاهم نامه همکاری است.

براساس این گزارش هدایت و حمایت پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی ستاد ، نیاز سنجی فن آوری های نوین توسط کارشناسان طرفین و برنامه ریزی برای رسیدن به موارد الویت دار ، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی ، تبادل اطلاعات و تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آن ها از جمله این موضوعات همکاری است.

200

کد خبر: 703979

وب گردی

وب گردی