رییس واحد کاشان: اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است

گردهمایی دانشجویان جدید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی کاشان عصر روز چهارشنبه با حضور ریاست و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این گردهم ایی دکتر اخباری ضمن خیر مقدم به حاضرین بیان کرد: امروز امنیت در تمامی ابعاد آن و اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت انسانهای صالح و خدامحوری بود ،‌ که صرفا به جهت خدا و فرمانبری از ولایت مطلقه فقیه که آنرا استمرار ولایت انبیاء و امامان می دانستند در این مسیر گام برداشتند و بر همین مبنا و دیدگاه دینی هیچ گاه تردید و تزلزلی در این راه از خود نشان ندادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خاطر نشان کرد: امروز باید بدانیم که صاحبان اصلی انقلاب ،‌ایثارگران و خانواده های آنان هستند زیرا که یقین داریم بدون مجاهدت و تحمل رنج و سختی های آن انسانهای آ‍زاده ،‌انقلاب اسلامی پیروز ،‌ محکم و استوار نمی شد.

دکتر اخباری در رابطه با جایگاه شهدا در متون دینی اظهار کرد: ما هر روز در نماز تکرار می کنیم و از خداوند درخواست داریم که ما را به راه راست و راه کسانی که به آنان نعمت داده است هدایت فرماید و یکی از مصداق های نعمت دهندگان در متون دینی و تفسیری ،‌شهدا هستند که این آیه و دیگر آیات قران جایگاه و عظمت شهدا را نشان می دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: خدمت رسانی در دانشگاه مایه فخر و مباهات برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است و افتخار ما در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز این است که بتوانیم در این مسئولیت خدمات اندکی که در توان داریم به شما ارائه دهیم.

در ادامه این گردهم آیی سید اصغر خادم دبیر ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در سخنانی اظهار کرد: 350 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این دانشگاه در رشته های مختلف و نیز مقاطع تحصیلی از دوره کاردانی تا دکترا تحصیل می کنند و در سال تحصیلی95 نیز 127 دانشجو جهت ادامه تحصیل در این دانشگاه پذیرفته شده اند.

سید اصغر خادم خاطر نشان کرد« به جهت ارتقاء تحصیلی این دانشجویان ،‌با همکاری معاونت آموزشی کلاسهای تقویتی در مقاطع مختلف و نیز تعیین اساتید مشاور از برنامه های اصلی ستاد شاهد است که انشاء الله بتوانیم با کمک دانشجویان گام مهمی در رشد علمی و آموزشی این دانشجویان داشته باشیم .

دبیر ستاد شاهد و امور ایثارگران اظهار کرد« ایجاد و راه اندازی تشکل غدیر و نیز انتشار گاهنامه خاطرات آن دوران ،‌از دیگر برنامه های این ستاد است که با انجام این گونه فعالیت ها بتوانیم فضای فرهنگی مطلوب تری در دانشگاه ایجاد کنیم.

200

کد خبر: 703994

وب گردی

وب گردی