دوره آموزش داستان نویسی «آلِ‌جلال» فراخوان داد

فراخوان دوره آموزش متمرکز داستان‌نویسی «آلِ‌جلال» که همزمان با نهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد در تهران برگزار می‌شود، از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این بنیاد، دوره سه‌روزه و شبانه‌روزی آل‌جلال با حضور کسانی برگزار می‌شود که علاوه بر داشتن سوابق فعالیت داستان‌نویسی، یک داستان کوتاه جدید بین 1500 تا 3000 کلمه با ذکر تاریخ نگارش برای ثبت‌نام خود فرستاده باشند. این داستان باید نهایتاً دو ماه قبل نوشته شده باشد تا آخرین توان قلمی شرکت‌کنندگان برای حضور در این دوره آموزشی سنجیده شود.

به دلیل محدودیت پذیرش، اولویت با افرادی است که تابه‌حال در دوره‌های آموزشی بنیاد شرکت نکرده اند. بنابراین کسانی که در سه دوره آموزشی بنیاد شرکت کرده‌اند، امکان ثبت‌نام در این دوره را ندارند.

در فراخوان دوره آموزش داستان‌نویسی «آل‌جلال»، آخرین مهلت ثبت نام، پایان آبان ماه در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق سامانه اینترنتی.adabiatirani.com95jalal کامل کنند.

تاکنون چهار دوره آموزش داستان‌نویسی به صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار شده که اولین آن در حاشیه هشتمین جایزه جلال آل‌احمد (آذر 1394)، دومین دوره در اندیمشک (اسفند 1394)، سومین دوره همزمان با نمایشگاه کتاب تهران در پایتخت (اردیبهشت 1395) و چهارمین دوره در حاشیه جایزه پروین اعتصامی (مرداد 1395) در تهران برپا شده است.

در پایان هفته جاری نیز یک دوره آموزشی داستان‌نویسی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

502500

کد خبر: 704001

وب گردی

وب گردی