قلی زاده: با برنامه ریزی دقیق می توانیم سهمیه المپیک بگیریم

کارشناس خبره گلف گفت:با برنامه ریزی باید عملکرد بهتری را در مسابقات برون مرزی از خود نشان دهیم تا با کسب امتیازات لازم بتوانیم در المپیک سهمیه بگیریم.

به گزارش ایسکانیوز، علی جمعه قلی زاده کارشناس خبره گلف در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گلف گفت:از سال 1350 در سن 21 سالگی از
استان خوزستان شهرستان مسجد سلیمان ورزش گلف را با توجه به علاقه ای که داشتم شروع کردم که خوشبختانه در همان سال قهرمان استان شدم.

وی ادامه داد: از سال 1377 تا کنون به جز سه سال به صورت متوالی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان در این ورزش فعالیت کردم و خوشبختانه در حال حاضر شاهد پیشرفت این ورزش نسبت به گذشته در کشور هستیم.


کارشناس خبره گلف با اشاره به وضعیت کنونی این ورزش در کشور بیان داشت:با ریاست سعیدی در فدراسیون و توجه وی به این ورزش شاهد بهبود وضعیت این ورزش در کشور بوده ایم.
قلی زاده با بیان این که مهمترین برنامه ما برای پیشرفت گلف باید استعدادیابی در این ورززش باشد گفت:باید سعی کنیم این رشته ورزشی را بیش از پیش معرفی کنیم تا افراد بیشتری به گلف گرایش پیدا کنند.
وی ضمن اشاره به المپیکی شدن رشته ورزشی گلف افزود:با برنامه ریزی باید عملکرد بهتری را در مسابقات برون مرزی از خود نشان دهیم تا با کسب امتیازات لازم بتوانیم در المپیک سهمیه بگیریم.

قلی زاده با بیان این که خوشبختانه ورزش گلف در بخش بانوان و اقایان از گذشته وضعیت بهتری دارد گفت: در نظر داریم امسال در رده جوانان و نوجوانان اردوهای متعدد برگزار کنیم و از بین افراد برگزیده از هر رده سه نفر را انتخا ب کنیم و با برگزاری اردوی مشترک تیم قوی و نیرومندی را تشکیل دهیم.

سوی خاطر نشان کرد: در برخی شهرستان ها استعداد های خوبی در این رشته ورزشی و جود دارد و سیاست فدراسیون گلف اعزام مربیان زبده به استان ها برای استعدادیابی و اموزش است.

602/101

کد خبر: 704052

وب گردی

وب گردی