کمپین محیط زیست شهری به حساس کردن شهروندان کمک می‌کند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران هدف از برگزاری کمپین محیط زیست شهری را حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات شهر تهران عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، دکتر عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران هدف از برگزاری کمپین محیط زیست شهری را حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات شهر تهران دانست و گفت: سازمان زیباسازی در یک سال گذشته کمپین های متعددی برگزار کرده و برای برپایی همه این کمپین ها هم به سراغ ستاد مربوطه رفته است.



دکتر علیزاده با اشاره به موضوع کمپین بزرگ محیط زیست شهری که با هدف تامین سلامت جامعه و محیط زندگی برپا شده است، ادامه داد: این کمپین از سوی سازمان زیباسازی و با مشارکت ستاد محیط زیست برگزار شده و هدف از آن حساس کردن شهروندان نسبت به مسائل و مشکلات شهر تهران است.



او با بیان اینکه سازمان زیباسازی از سال گذشته در خصوص برگزاری کمپین محیط زیست شهری برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، افزود: برای ایجاد فرهنگ سازی و رسیدن به موفقیت در این کمپین ها به مشارکت و همکاری سازمان صدا و سیما، وزارت آموزش و پروش، وزارت علوم و دیگر نهادهای مربوطه نیازمند هستیم.



علیزاده با تاکید بر اینکه زمان می توانند تاثیرگذار بودن کمپین ها بر روی مردم را نشان دهد، گفت: زمان و نوع اکران کمپین ها می تواند در تغییر رفتار شهروندان بسیار تاثیرگذار باشد.

زمان و نوع اکران کمپین ها می تواند در تغییر رفتار شهروندان بسیار تاثیرگذار باشد





به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اگر تصویری که در شهر اکران می شود در ذهن مردم بماند این می تواند شروع یک تلنگر برای رسیدن به موفقیت باشد.



گفتنی است آثار منتخب کمپین محیط زیست شهری که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران و با مشارکت ستاد محیط زیست برگزار می‌شود، 11 آذرماه در سطح شهر اکران خواهد شد.

700/703

کد خبر: 704076

وب گردی

وب گردی