تقدیر از فعالان حوزه کتاب/دانشجویی که رکورد امانت کتاب را زد!

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی واحد علوم تحقیقات گفت: در مراسمی که فردا برگزار خواهد شد از نویسندگان، کتابخوان نمونه و برترین کتابدار واحد دانشگاهی علوم تحقیقات، تقدیر به عمل می آید.

محمد قهدوی جانی (مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات) در رابطه با برگزاری مراسم گرامیداشت هفته‌ کتاب به ایسکانیوز گفت: این دومین سالی است که برنامه تقدیر از افرادی را داریم که با این حوزه درگیر هستند.

او ادامه داد: در مراسمی که فردا برگزار خواهد شد، از نویسندگان کتاب هایی که در داخل و خارج دانشگاه دارای رتبه هستند تقدیر می‌شود. به عنوان مثال، دکتر رهنمای رودپشتی که کتابشان به عنوان کتاب برگزیده چهارمین دوره ی کنفراس مهندسی مالی ایران شناخته شده مورد تقدیر قرار می گیرند. همچنین کتاب دکتر جهانفرنیا که منتخب در حوزه نانو و جشنواره سراسری نانو هستند نیز حائز رتبه شدند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و تحقیقات در رابطه با افرادی که در این مراسم از آنان تقدیر می شود افزود: آقای مرتضی زنگنه، دانشجوی دکتری این واحد که پنج جلد کتاب در حوزه مهندسی پزشکی تألیف کرده اند از جمله افرادی هستند که تقدیر خواهند شد.

قهدوی جانی با اشاره به تقدیر از کتابدار نمونه بیان کرد: یکی از همکاران با سابقه‌ی ما، خانوم واثقی سی سال است که به شغل کتابداری مشغول هستند. از ایشان نیز به عنوان کتابدار نمونه در مراسم بزرگداشت هفته کتاب، تقدیر می‌شود.

وی افزود: دو دانشجوی فرهیخته نیز در این مراسم به عنوان کتابخوان نمونه شناخته شده اند. خانم تحویلدار که دانشجوی مقطع دکتری است، در طول یک سال گذشته صدوهشتادوهفت عنوان کتاب به امانت گرفته است و آقای بهرام صیفی نیز در طول یک سال شصت و پنج عنوان کتاب خوانده است. این دونفر به جهت ارتباط نزدیکی که با کتابخانه داشته اند مورد تقدیر قرار میگیرند. همچنین خانوم غزل سجستانی که برنامه هایی درباره کتاب در طول سال برنامه ریزی کرده اند، به عنوان فعال فرهنگی شناخته شده اند.

این مدیرکل امور فرهنگی بیان کرد: در حاشیه این مراسم رونمایی از کتاب های اهدایی چاپ و نشر واحد علوم و تحقیقات را داریم و همچنین 9غرفه مختلف کتاب در حاشیه این مراسم برگزار می شود. از دیگر برنامه های این مراسم، حضور در سالن کتابخانه و غبارروبی کتابخانه است.

او در پایان سخنانش در رابطه با افراد حاضر در این مراسم گفت: دکتر طه هاشمی و کلیه اعضای هیئت علمی واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات و همچنین دانشجویان و اساتید در این برنامه که ساعت9 صبح یکشنبه برگزار خواهد شد، حضوردارند.

502500

کد خبر: 704122

وب گردی

وب گردی