توله ببر بنگال جنجالی مشهد در یک باغ پیدا شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پیدا شدن توله ببر بنگالی که چندی پیش با انتشار فیلمی از طریق فضای مجازی در مشهد مشاهده شده بود توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، این توله ببر در یکی از باغهای ییلاقی شهر طرقبه پیدا و با شناسایی متخلفان پرونده موضوع وارد مراحل نهایی رسیدگی شد.
او افزود: با پیگیری یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، همراهی و مشارکت مردم و مراجع قضایی شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز وضعیت این توله ببر بنگال که چندی پیش در خیابان امامت مشهد مشاهده شده بود مشخص شد.

با پیگیری یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، همراهی و مشارکت مردم و مراجع قضایی شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز وضعیت این توله ببر بنگال که چندی پیش در خیابان امامت مشهد مشاهده شده بود مشخص شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به همراهی موثر مردم در این زمینه اشاره و بیان کرد: مشخصات توله ببر پیدا شده در طرقبه با توله ببر مشاهده شده در مشهد کاملا مطابقت دارد بنابراین ضمن تکمیل پرونده متخلفان به مراجع قضایی هدایت شدند.
او ادامه داد: این توله ببر به باغ وحش مشهد تحویل شد تا تعیین تکلیف پرونده و روشن شدن ابعاد کامل موضوع تحت مراقبت مناسب باشد.
صالحی گفت: هفته پیش با انتشار فیلم در فضای مجازی، شخصی که با این صحنه مواجه و نسبت به ضبط فیلم اقدام کرده بود بطور داوطلبانه اطلاعات لازم را در اختیار یگان حفاظت محیط زیست گذاشت و همین امر موجب شناسایی و دستگیری متخلف اصلی شد.
چندی پیش یک قلاده توله ببر بنگال در خیابان امامت مشهد مشاهده و فیلم آن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافت و با اقدام سریع اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ظرف کمتر از 48 ساعت ردیابی محل فیلمبرداری محقق شد.

منبع: ایرنا

700/703

کد خبر: 704173

وب گردی

وب گردی