با سرویس‌های نوین تبلیغات موبایل در ای ادز آشنا شوید

آژانس تبلیغات الکترونیکی ای ادز پس از معرفی اولین پنل رایگان تبلیغات گوگل فارسی از سرویس تبلیغات موبایل خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ هفته گذشته اولین پنل بلادرنگ رایگان تبلیغات گوگل فارسی که توسط آژانس تبلیغات اینترنتی ای ادز برنامه‌نویسی و ارائه شده بود در زومیت معرفی شد. در این مطلب نیز با مروری بر مزایای تبلیغات موبایل و ویژگی‌های آن به معرفی سرویس نوین تبلیغات موبایل ای ادز خواهیم پرداخت.

پس از انقلاب موبایل‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی بر بستر موبایل، بازاریابی و تبلیغات دیجیتال با تحول عظیمی روبه‌رو شد تا جایی که سهم عمده‌ای از آن به کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی بر بستر موبایل اختصاص یافت.

در ایران نیز با توجه به رشد روزافزون ترافیک اینترنت روی تلفن‌های همراه، تبلیغات در نرم‌افزارهای موبایل موردتوجه کسب‌وکارها قرار گرفته است اما همچنان تبلیغات روی بخش عمده‌ای از اپلیکیشن‌های مورداستفاده ایرانیان به دلیل غیربومی بودن آن‌ها غیرقابل‌دسترس و به‌عنوان نیمه گم‌شده تبلیغات موبایل محسوب می‌شود.

آژانس تبلیغات الکترونیکی ای ادز بر همین اساس پس از رایزنی با شرکت‌های خارجی و ورود به شبکه جهانی تبلیغات موبایل، برای اولین بار این فرصت را فراهم کرده است که کسب‌وکارها به‌سادگی از تبلیغات روی نرم‌افزارهای خارجی با کاربران ایرانی یا غیر ایرانی بهره‌مند شده و جدا از نمایش تبلیغات خود به ایرانیانی که از نرم‌افزارهای خارجی نیز استفاده می‌کنند، بتوانند محصولات و خدمات خود را در بازار جهانی به کاربران غیر ایرانی معرفی کنند.

ای ادز با این سرویس به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به‌سادگی از امکانات تبلیغات موبایل در شبکه جهانی تبلیغات استفاده کرده و تبلیغاتی مؤثر و هدفمند را تجربه کنند. همچنین توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای موبایل یا کسب‌وکارهایی که دارای اپلیکیشن هستند می‌توانند از کمپین افزایش فروش یا نصب اپلیکیشن این سرویس استفاده کنند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های تبلیغات موبایل در ای ادز و انواع آن اشاره شده است.

ویژگی‌های تبلیغات هوشمند موبایلی ای‌اَدز :

انتخاب موضوعی اَپ‌های مورد نظر جهت نمایش تبلیغات

انتخاب دقیق اپلیکیشن مورد نظر جهت نمایش تبلیغات (برای مثال تبلیغات در بازی clash of clans)

انتخاب سیستم عامل (اندروید – ios‌) و ورژن سیستم عامل

انتخاب نوع دستگاه (‌موبایل – تبلت)

انتخاب جنسیت (‌زن – مرد‌) و رده سنی کاربران

انتخاب کشور، شهر، استان

تعیین میزان بودجه روزانه و بودجه کل

تعیین تقویم زمان‌بندی و ساعات نمایش تبلیغات

امکان توقف تبلیغات در هر ساعت از شبانه‌روز و تغییر زمان‌بندی

ارائه گزارشات آماری دقیق از تعداد بازدید‌، تعداد کلیک و...

امکان ۱۰۰ میلیون نمایش تبلیغ در روز

بیش از ۲۳ میلیون کاربر ایرانی

۲ تا ۶ درصد متوسط نرخ کلیک

منبع: زومیت

203/200

کد خبر: 704194

وب گردی

وب گردی