تشکیل شورای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

مسؤول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بابیان اینکه شورای ورزشی در این دانشگاه تشکیل می‌شود گفت: مسابقات مختلف دانشجویی آغازشده است.

به گزارش ایسکانیوز، کوروش حنیفی گفت: برنامه‌های مختلفی را در 6 ماهه اول سال در خصوص ورزش دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار کردیم و شاهد پیشرفت امور ورزشی در دانشگاه آزاداسلامی رودهن هستیم.

وی ادامه داد: با جلسات متعددی که با اهالی ورزش داشتیم تصمیم بر آن شد تا در کنار مسؤولان دانشگاه، یک شورای ورزشی را جهت رشد و ارتقای ورزش دانشگاهیان تشکیل دهیم.

مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: این شورا از افراد مختلف و صاحب‌نظر در ورزش تشکیل خواهد شد و از چند دانشجو هم که دارای مقام‌های مختلف در رشته‌های متفاوت هست استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در امر ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارای افراد باسابقه ورزشی و دانشجویانی هستیم که حتی در رده کشوری و بین‌المللی دارای مقام هستند و هم‌فکری این افراد می‌تواند کمک بزرگی برای ارتقای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن باشد.

حنیفی گفت: با تصمیمی که از مدت‌ها قبل داشتیم تصمیم بر آن شد تا یک دوره مسابقات مختلف ورزشی را در بین دانشجویان آغاز کنیم.

مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بیان کرد: این مسابقات در دو بخش آقایان و خانم‌ها در رشته‌های دارت، شطرنج، فوتسال، بسکتبال و .... برگزار خواهد شد و منتخبان و افرادی که دارای استعداد بالایی هستند برای تیم ورزش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن معرفی خواهند شد.

حنیفی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و برگزاری مسابقات مختلف بتوانیم تیم‌های خوب ورزشی را برای مسابقات بین دانشگاهی استان تهران و حتی کشور آماده کنیم.

وی در خصوص ورزش همگانی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بزرگ‌ترین دانشگاه آزاد شرق استان تهران است و از حدود 15 هزار دانشجو بهره‌مند‌است و همان‌طور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند ورزش همگانی برای همه واجب است اقدامات مختلفی را درزمینه ورزش همگانی انجام دادیم و پیاده‌روی‌های دانشجویی را در محیط دانشگاه در دستور کار خود داریم.

200/202

کد خبر: 704253

وب گردی

وب گردی