کالبدشکافی پلی‌استیشن ۴ پرو در ویدئوی جدید سونی

کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو سونی سرانجام از راه رسید، پلی‌استیشن ۴ پرو شاهد تغییرات سخت‌ افزاری مختلفی نسبت به پلی‌ استیشن ۴ است و به همین دلیل سونی در ویدئویی کنسول جدید خود را کالبد شکافی کرد تا از اسرار داخل آن باخبر شویم.

به گزارش ایسکانیوز، کنسول پلی‌استیشن ۴، حدود سه سال است که به بازار راه‌ پیدا کرده و با این حساب نمی‌توان پلی‌استیشن ۴ را کنسولی قدیمی و از کارافتاده دانست، از طرف دیگر در یکی دو ساله اخیر، صنعت بازی‌های رایانه‌ای شاهد پیشرفت زیادی بوده است که بازی‌های واقعیت مجازی را یکی از این پیشرفت‌ها می‌توان دانست. به همین منظور سونی برای اینکه گیمرهای خود را راضی نگه‌ دارد، نسخه‌ای بهینه‌ شده از پلی‌استیشن ۴ را روانه بازار کرد.

کنسول جدید پلی‌استیشن ۴ پرو، تازه از راه رسیده است و سونی برای اینکه کاربران بیشتر با این محصول جدید آشنا شوند، ویدئویی را از باز کردن قسمت‌های داخل این کنسول منتشر کرد. در این ویدئو اولین قسمتی از پلی‌استیشن ۴ پرو که باز کردن آن نمایش داده می‌شود، قسمت هارد کنسول است.

پس از باز کردن هارد، شاهد باز کردن قسمت‌های دیگری نظیر منبع تغذیه و مادربورد کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو هستیم. چیزی که در این ویدئو جالب به نظر می‌رسد، حضور قطعات سخت‌افزاری مختلف و پیچیده در کنسول جدید سونی است.

پلی‌استیشن ۴ پرو، از ویژگی اجرای بازی‌ها با کیفیت 4K و پشتیبانی از بازی‌های واقعیت مجازی بهره می‌برد. بعضی از عناوینی که گیمرها در پلی‌استیشن ۴ قادر به اجرای آنها بودند، در پلی‌استیشن ۴ پرو نیز با دریافت آپدیت قابل اجرا هستند و انتظار می‌رود لیست این عناوین در آینده بیشتر شود.

بازی‌هایی هم که از اکنون به بعد منتشر می‌شود نیز با پلی‌استیشن ۴ پرو، سازگاری کامل دارد. سونی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو خود را با قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار کرده است.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 704317

وب گردی

وب گردی