انتشار آپدیت Google Photos با قابلیت ساخت انیمیشن از تصاویر به صورت آفلاین

گوگل ثابت کرده است که حسابی هواوی سرویس Google Photos را دارد، چندی پیش این شرکت امکان ساخت انیمیشن از ویدئو‌ها را به Google Photos اضافه کرده بود، اکنون نیز شاهد انتشار آپدیت Google Photos با قابلیت ساخت انیمیشن از تصاویر به صورت آفلاین هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، اپلیکیشن Google Photos توانسته در بین اپلیکیشن‌های مدیریت تصاویر، جای پای خود را محکم کند، گوگل هم برای راضی نگه‌داشتن کاربران، دائم در حال انتشار آپدیت و اضافه کردن امکانات جدید به Google Photos است.

کاربران Google Photos چندی پیش شاهد امکان اضافه کردن انیمیشن به ویدئو‌ها بودند، اکنون نیز گوگل در آپدیت جدید Google Photos کاربران این اپلیکیشن را قادر ساخته است تا از تصاویر به صورت آفلاین انیمیشن بسازند. لازم به ذکر است که برای انجام چنین کاری، باید اتصال گوشی به اینرنت از طریق وای‌فای یا دیتای گوشی غیر فعال باشد. از طرف دیگر اپلیکیشن Google Photos برای ساخت انیمیشن از روی تصاویر نیاز به ۲ تا ۵ عکس دارد.

اگر تمامی این موارد در Google Photos به درستی انجام شده باشد، کاربر با ضرب انگشت بر روی گزینه Create قادر است به راحتی از تصاویر خود به صورت آفلاین انیمیشن بسازد. لازم به ذکر است که کاربر تنها تصاویر موجود در گوشی را می‌تواند به صورت انیمیشن بسازد و با توجه به اینکه دیتا و وای‌فای گوشی خاموش است، منطقی است که چنین امکاناتی برای عکس‌های ذخیره شده در فضاهای ابری وجود ندارد.

در کنار اضافه شدن این ویژگی قابل توجه، گوگل میان‌برهای مختلفی را نیز برای کاربران نسخه اندروید نوقا در Google Photos تعبیه کرده است. از طرف دیگر عکس‌ها در Google Photos با توجه به زمان عکس‌برداری یا زمان اضافه شدن به این اپلیکیشن مرتب می‌شوند.

امکان انتخاب همزمان چندین عکس و تعامل با آنها نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در این نسخه جدید از Google Photos شاهد آن هستیم. در کنار تمامی این ویژگی‌های جدید، گوگل در آپدیت جدید Google Photos به کاربران وعده داده است که امکان به اشتراک گذاری عکس‌ها سریع‌تر انجام می‌شود. به این ترتیب انتظار می‌رود کاربران از داخل اپلیکیشن به راحتی بتوانند عکس‌های دلخواه را به افراد حاضر در دفترچه تلفن گوشی و مخاطب‌های ذخیره شده در فهرست ایمیل به اشتراک بگذارند.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 704319

وب گردی

وب گردی