برای ما ترامپ و کلینتون، فرقی ندارند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: همچنان برای عهدهای خود به ویژه برجام پایبند هستیم مگر اینکه طرف مقابل از تعهدات خود سر باز زند و آن زمان است که برخورد با عهدشکنان را با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، مسئولان نظام و پشتیبانی ملت به منصه ظهور خواهیم رساند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در نطق میان دستور امروز (یک‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: درسی که اربعین به ما می‌دهد «زنده نگهداشتن یاد حقیقت و خاطره شهادت در مقابل تبلیغات دشمن است». امروز وظیفه داریم پرچمدار این راه باشیم و از دستورات روشنگرانه ایشان تبعیت کنیم.

وی ادامه داد: خط مشی و اصول کلی و تدابیر دولت برای ملت امیدی ایجاد کرده است که انشاءالله با توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، تاکید بر تقویت بنیه دفاعی کشور، افزایش تولید ناخالص ملی، کاهش تورم و توجه به تولید، کشاورزی، اشتغال و رفاه عمومی با رعایت مساوات در جهت تحقق عدالت اجتماعی ناظر بر اجرای مصوبات برنامه ششم توسعه، بسترسازی ایرانی قدرتمند، ثروتمند و برخوردار از دانش روز جهان باشیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: آقای ترامپ در تبلیغات انتخاباتی‌اش در مخالفت با کشورمان گزافه‌گویی‌هایی جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی عنوان کرده است. ما نیز در مقابل به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای ما ترامپ و کلینتون، فرقی ندارد و یقینا با رصد توطئه‌های دشمن مستکبر و با تاسی از هوشمندی رهبر معظم انقلاب، فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی اعم از ارتشان، پاسداران و بسیجیان جان بر کف، هیچ گونه نگرانی برای ملت ایران متصور نخواهد بود. بحمدالله ملت ایران یک ملت بی‌نظیر و رهبر ایران رهبری بی‌همتاست. ما به دنیا اعلام می‌کنیم ایران اسلامی همواره صلح‌طلب بوده و همچنان برای عهدهای خود به ویژه برجام پایبند است مگر اینکه طرف مقابل از تعهدات خود سر باز زند و آن زمان است که برخورد با عهدشکنان را با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، مسئولان نظام و پشتیبانی ملت به منصه‌ظهور خواهیم رساند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس افزود: با توکل به حضرت حق و ائمه هدی و ملت بزرگ‌مان از هویت اسلامی - ایرانی خویش همچون گذشته دفاع می‌کنیم و همچنان بر اصول شناخته شده سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از سه اصل عزت، حکمت و مصلحت حرکت می‌کنیم.

افتخاری سپس به تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و توریستی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

به گزارش ایسنا، وی از رییس‌جمهور خواست تا چالش‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه‌ای را از طریق دستگاه‌های اجرایی ذی ربط برطرف کند.

300/302

کد خبر: 704435

وب گردی

وب گردی