هفت روز از مفقود شدن زنی در جوی آب پاسداران گذشت

با وجود جستجو برای یافتن زن میانسالی که هفته گذشته داخل جوی آب پاسداران سقوط کرده بود، تلاش ها برای یافتن جسد این فرد تاکنون بی نتیجه مانده است.

به گزارش ایسکانیوز، دوشنبه هفته گذشته همزمان با بارش شدید باران در تهران، زن میانسالی برای آوردن فرزندانش از مدرسه به خیابان پاسداران می‌رود. این زن هنگام سوار کردن دو فرزندش متوجه می‌شود که کیف یکی از آنها داخل جوی پر از آب افتاده است. این مادر بعد از قراردادن کودکان در پیاده رو برای برداشتن کیف از داخل جوی اقدام می‌کند که یک لحظه لیز خورده و داخل جوی می‌افتد.

فرزندان این زن که شاهد این ماجرا بودند با کمک افراد حاضر در محل با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند. با حضور دو ایستگاه آتش نشانی جستجوها برای یافتن این زن آغاز می‌شود اما تا صبح به نتیجه نمی رسد.

یکی از بستگان این فردبا بیان اینکه یک هفته از مفقود شدن مادر دو فرزند می‌گذرد، گفت: تمام کانال‌های شهری تهران را تا چرم شهر ورامین جستجو کردیم اما جسد این فرد هنوز پیدا نشده است. در چند روز گذشته آتش نشانی نیز همکاری گذشته را نکرده و فقط به پیاده روی در کنار نهرها می‌پردازد.

این فرد افزود: از سازمان مدیریت بحران شهرداری درخواست کمک کردیم که آنها اعلام کردند چرا زودتر اقدام نکرده‌اید. ما می‌خواهیم جسد این مادر پیدا شود و به همین خاطر از همه مسئولان تقاضای کمک داریم. اگر هلال احمر نیز به کمک آتش نشانی بیاید شاید این فرد پیدا شود و غم خانواده اندکی کاهش یابد.

منبع : آنا

700/705

کد خبر: 704439

وب گردی

وب گردی