به ترامپ گفتم استعفا دهد

مایکل مور، مستندساز مشهور آمریکایی اعلام کرد، توانسته با رفتن به نزدیکی دفتر دونالد ترامپ در محل آسمان‌خراش متعلق به وی در منهتن نیویورک به رغم متوقف شدن توسط ماموران "سرویس مخفی" پیامی را به ترامپ رسانده و از او بخواهد که از ریاست جمهوری استعفا دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه دیلی میل، مایکل مور،‌ فیلم‌ساز آمریکایی گفت، برای آن که شخصا با دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا روبرو شده تا از او بخواهد که استعفا دهد، توانسته به طبقه چهارم "برج ترامپ" در منطقه منهتن نیویورک برود اما ماموران سرویس مخفی جلوی او را گرفته‌اند.

مایکل مور که در زمان کمپین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا منتقد ترامپ بود صبح روز شنبه به جمع هزاران معترض تجمع کننده در نیویورک علیه ترامپ پیوست و توانست به داخل برج ترامپ راه پیدا کند.

مور عنوان کرده پس از وارد شدن به آسمان خراپ "سنترال پارک" متعلق به ترامپ تلاش کرده خود را به دفتر او برساند.

مایکل مور در فیسبوک خود نوشت: من توانستم وارد برج ترامپ شوم و پیامی را به او تحویل دهم: تو باختی. کناره گیری کن. ماموران سرویس مخفی یادداشتی را که من نوشتم گرفته و رفتند که آن را تحویل او بدهند.

او همچنان بر اساس فیلمی که از این اقدام خود در صفحه فیسبوکش قرار داده، بعد از خروج از ساختمان شروع به صحبت با معترضان در مقابل این برج برای مدت بیش از یک ساعت می کند.

بعد از خروج مایکل مور از این ساختمان نایجل فاراژ، سیاستمدار راستگرای انگلیسی وارد برج ترامپ شده و اجازه دیدار با او را پیدا کرد.

مایکل مور از جمله معدود افرادی بود که پیروزی ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ذکر دلایل پیش‌بینی کرده بود.

منبع: ایسنا

303/300

کد خبر: 704488

وب گردی

وب گردی