احتمال ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در مرزهای غربی

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به حجم بالای تردد در مرزهای غربی احتمال ممنوعیت تردد کلیه خودروهای سنگین در مرزهای غربی وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدحسین حمیدی گفت: در صورت اضطرار، تردد خودروهای سنگین حامل سوخت و مواد غذایی در مسیر مرزهای غربی کشور متوقف می شود.

اوبا اعلام اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در ورودی های مرزهای شلمچه، چذابه و مهران هستیم، افزود: تعداد قابل توجهی از زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور حضور یافتند و همین موضوع تردد را دشوار کرده است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به افزایش بار ترافیکی در استان هایی که در مسیر مرز مهران قرار دارند، گفت: ترافیک در استان هایی مانند همدان و کرمانشاه پرحجم گزارش شده است.

حمیدی با اعلام افزایش تصادفات در مرز مهران افزود: با توجه به کوهستانی بودن مسیر مرز مهران و جاده های کم عرض در این محدوده شاهد تصادف های متعدد در مسیر هستیم و توصیه ما به زائران این است که تا حد امکان از مرز مهران برای خروج از کشور استفاده نکنند.

اوگفت: زائرانی که قصد دارند از مرز مهران خارج شوند باید از سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا افزود: بخشی از محدودیت های ترافیکی اکنون در مسیر مرزها اعمال شده، اما اعمال محدودیت‌های اصلی از فردا دوشنبه آغاز خواهد شد.

حمیدی گفت: برای تردد خودروهای سنگین در مسیر مرزهای کشور محدودیت هایی اعمال شده و در صورتی که به شرایط اضطرار نزدیک شویم، اجازه ورود خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و غذایی که به سمت کشور عراق در حرکت هستند، صادر نخواهد شد.

منبع : مهر

700/705

کد خبر: 704526

وب گردی

وب گردی