جذب کمک‌های مردمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: نرخ افزایش شهریه در چند سال اخیر متناسب با نرخ تورم در جامعه نبوده و این سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کاهش فشار اقتصادی بر دانشجویان و خانواده های آنها بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن داوری با اشاره به اینکه کاهش اتکا به شهریه دانشجو به عنوان یکی از سیاست های کلان دانشگاه در طول دو سال گذشته مورد توجه بوده اظهار کرد: جذب کمکهای مردمی و سرمایه گذاری در طرحهای اقتصاد دانش بنیان دو راهکار اصلی کاهش اتکای واحدهای دانشگاهی به شهریه دانشجوهاست.

دکتر حسن داوری با اشاره به اینکه هم اکنون بالغ بر ۲ کیلومتر محوطه سازی شامل خاک ریزی ،زیرسازی و آسفالت توسط خیرین محترم در این واحد دانشگاهی در حال انجام می باشد اظهار کرد پیش بینی می کنیم خیرین در اجرای این طرح عام المنفعه و خداپسندانه تا پایان سال جاری حدود دو میلیارد ریال در این واحد هزینه کنند.

این مقام مسئول از مذاکره با خیرین مسجد ساز برای تامین حداقل ۵۰ درصد هزینه ساخت مسجد مشترک دانشگاه و مسکن مهر شهرستان رودان خبر داد و افزود به دلیل قرار گرفتن این واحد دانشگاهی در محدوده ۲۰۰۰ واحد مسکونی به دنبال رایزنی برای احداث یک مسجد و کتابخانه مشترک هستیم تا بتوان ضمن رفع نیاز دانشگاه اهالی این منطقه نیز از برکات آن استفاده کنند.

200

کد خبر: 704556

وب گردی

وب گردی