همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی با مخترع برتر جهان در سال 2014/منصوریار: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش ،موفقیت های چشمگیری داشته اند

مخترع برتر جهان، در حوزه نانو و تکنولوژی در سال 2014 وهمچنین بنیانگذار سنتز نانو مواد از طریق تنش صوتی در دنیا، گفت: من در حوزه فعالیت های نانو تکنولوژی همکاری وسیعی با مرکز تحقیقات و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز دارم.

به گزارش ایسکانیوز؛ مهدی منصور یار، مخترع برتر جهان در حوزه نانو و تکنولوژی در سال 2014 و همچنین بنیانگذار سنتز نانو مواد از طریق تنش صوتی در دنیا به خبرنگار ایسکانیوز درباره فعالیت هایش در حوزه نانو تکنولوژی اظهار کرد: فعالیت شخصی من در شرکت دانش بنیان راسخون در حوزه نانو و تکنولوژی است و از طرف دیگر بابرخی مرکزهای تحقیقاتی در حوزه نانو،به خصوص مرکز تحقیقات نانو دانشگاه ازاد اسلامی، در ارتباط هستم تا از این راه بتوانیم ،پیشرفت های قابل توجهی در این حوزه بدست آوریم.

وی در خصوص همکاری که با دانشگاه آزاد اسلامی داشت ، افزود: ما با دانشگاه آزاد اسلامی به دو صورت همکاری می کنیم.یک بخش از همکاری ما به دانشجویان این دانشگاه و تحقیقاتشان و بخش دیگرش به مرکز تحقیقات نانو دانشگاه آزاد و پروژها هایی که به صورت صنعتی برای این مرکز انجام می دهیم، مربوط می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما در تهران با شش دانشگاه مرتبط با مرکز تحقیقات در بخش سرمایه گذاری و تشکیل مشاوره استارت آپ ها همکاری می کنیم و در تلاش هستیم که با ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه ها در قالب کار گروه های حل مسئله ،نیاز صنعت کشور را تا حدودی رفع کنیم.

منصوریار در خصوص عملکرد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش ،موفقیت های چشمگیری داشته اند. این دانشجویان به کار فنی و تکنیکال ، بسیار بیشتر از درس های نظری اهمیت داده اند و تنها به موضوعات نظری بسنده نکرده اند و قدرت مدیریت خود را بالا برده اند؛ به همین دلیل است که دانشگاه آزاد اسلامی در بحث نانو و حوزه های پژوهشی توانسته که مستقل عمل کند.بطور مثال واحد قزوین دانشگاه آزاد اسلامی در بحث رباتیک و واحد تهران جنوب در بحث نانو تکنولوژی خود را در سطح بین الملی مطرح کرده است.

203/200

کد خبر: 704570

وب گردی

وب گردی